Documentación matrícula 2020-2021

1. Anexo III-1 (Documento de formalización de matrícula).

2. Autorización para o uso da imaxe pública do alumnado.

3. Fotocopia da tarxeta sanitaria.

4. Cuestionario lingua materna de Educación Infantil.

5. Dúas fotografías.

PRAZO DE ENTREGA DA DOCUMENTACIÓN: DO 1 AO 10 DE XULLO

Información Comedor Escolar curso 2020-2021

(Preme na imaxe para acceder a toda a información)

Relación dos libros de texto e material didáctico impreso para o curso 2020/2021

Debido a un erro no ISBN dos libros de texto de 2º de Primaria, procedemos a súa rectificación.

(Preme na imaxe para consultar a listaxe).

Biblio Dous. Boletín fin de curso

Neste fin de curso tan atípico Lúa despídese de todos vós cunha carta na que fala do desexado reencontro en setembro e cun vídeo recomendándovos lecturas para todos e todas durante as vacacións. E o noso Departamento de Orientación recórdanos o importante que é potenciar nos nenos e nenas o interese por aprender, tamén durante o verán.

(Preme nas imaxes para acceder ao Blog da Biblioteca e poder lelas)

Cualificacións fin de curso

Xa están publicadas as notas do alumnado na aplicación ABALARMÓBIL.

Publicación da listaxe provisional do novo alumnado admitido para o curso 2020-21

Todas as solicitudes presentadas están admitidas.

Poden consultar esta listaxe no propio centro, nas xanelas situadas á entrada do edificio administrativo.

O prazo de formalización da matrícula é do 1 ao 10 de Xullo

Anulación do sorteo das rifas da Viaxe de Fin de Curso

Preme na imaxe para máis información

Reapertura de prazos para presentar solicitudes de admisión de alumnado

INFORMACIÓN IMPORTANTE

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-2021

Prazo de presentación de solicitudes de admisión:

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes (ambos incluídos).

Recolleremos os documentos de admisión no CEIP Plurilingüe e Abalar Nº 2,  na Avenida da Concordia s/n de Tui, en horario de 10.00 a 14.00. Preferiblemente, por cuestións de seguridade sanitaria, concerten cita previa no 886 120 057 / 663 032 481 ou no correo ceip.numero2.tui@edu.xunta.es. Para a ocasión, vir con luvas e máscara, a ser posible.

Documentación necesaria:

• DNI ou Libro de Familia do neno, orixinal e copia.

• No caso de estar matriculado noutro centro hai que traer certificado de matrícula.

NOVOS PRAZOS DO RESTO DO PROCESO DE ADMISIÓN:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (de ser o caso): ata o día 26 de maio de 2020.
  • Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
  • Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Información ampliada https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30990

Acordo de préstamo do ordenador

As familias do alumnado  de 5º e 6º de primaria poderán acudir ó centro, a partir do martes 28 de Abril, a recoller o ordenador Abalar, unha vez citados por cada titor/a.

Para a retirada do equipo deberán presentar o seguinte impreso:

Acordo de préstamo do ordenador do alumnado no proxecto de Educación Abalar

Recursos en liña

A Biblioteca Municipal de Tui ofrécenos unha compilación de recursos en liña sobre libros e lectura, para estes tempos de confinamento. Premede sobre a imaxe.

Publicado por Biblioteca Nº2

Boletín de cualificacións do 2º trimestre

As notas da 2ª avaliación serán publicadas o VENRES 3 DE ABRIL na aplicación ABALARMÓBIL. Pregamos a todas as familias que descarguen esta aplicación nos seus teléfonos móbiles (á hora de descargar esta aplicación teñen que dar permiso ao acceso de todos os apartados). Se teñen problemas coa descarga ou co número de teléfono asinado, por favor non dubiden en pórse en contacto coa dirección do centro.                                             prema na imaxe para obter axuda

XUNTOS PODEREMOS

Dende o Ceip Nº2 de Tui queremos animarvos con este vídeo feito con moito agarimo.

Xa queda menos para vernos.

O ESTADES FACENDO MOI BEN!!

XUNTOS PODEREMOS!