Xuño 2021

Rastrexo deportivo de 2ºB.

O luns día 21 de xuño,  o alumnado de 2ºB levou a cabo un rastrexo por todo o cole. Tiveron que buscar pistas, investigar, ler, descubrir... Toda unha aventura fascinante, na que o pasaron xenial.

Harry Potter treasure hunt

On June 21st, 2nd B grade students participated in a treasure hunt where they must to solve puzzle and discover things related with the content of this year. They had a great time and they found the "Chamber of secrets" where a trasure was waiting for them.

Ginkana do Camiño de Santiago Saudable, Deportivo e Escolar 21 .

Ginkana do Camiño de Santiago Saudable, Deportivo e Escolar 21 .

15 Xuño do 2021

O día 15 de xuño tivo lugar a ginkana deportiva con pistas e xogos que achegan o noso alumnado ao Camiño de Santiago. Levouse a cabo para o alumnado de 3º, nas inmediacións da cidade de Tui,  cunha duración de una xornada lectiva, en colaboración do centro coas  familias, o Concello de Tui e outras entidades ás que temos que agradecer a súa colaboración desinteresada.

Grazas a tod@s por facer posible, que o alumnado de 3º disfrutara de esta actividade  de vida saudable e feliz, nun entorno como é o Río Miño.

Santiago's way ginkana

On June 15th 3rd Grade enjoyed a ginkana in Tui where they discovered some parts of Santiago's way. Thnks to Tui's council and some parents our students learnt a lot and had a great time.

Actividades no medio Acuático: Piragüismo Xornadas de Promoción Deportiva Club Kaiak Tudense.

Actividades no medio Acuático: Piragüismo

Xornadas de Promoción Deportiva

Club Kaiak Tudense.

Durante as últimas semanas do mes de xuño o alumnado de 4º,5º e 6º, tiveron a oportunidade de gozar de actividades acuáticas no Río Miño. Da man do Club Kaiak Tudense, coa colaboración de Manuel Pedrares e os seus compañeiros de club,  o noso alumnado pasou a mañá en kaiak para achegarse ao piragüismo e quen sabe se algún chegará a ser unha promesa de este deporte.

Moitísimas grazas a Manuel Pedrares, aos seus compañeiros e ao Club Kaiak por toda a súa colaboración e por darnos a oportunidade de realizar fantásticas xornadas coma estas.

Kayaking. Tui Kayak Club

During these last weeks in June, 4th, 5th and 6th grade had the chance to enjoy some water activities in Miño River. Thanks to Manuel Pedrares and his mates, our pupils spent a great day practicing kayaking.

Actividades no medio natural Almorzo na Alameda do Alumnado de 4 anos.

Actividades no medio natural

Almorzo na Alameda do Alumnado de 4 anos.

Dentro das actividades do medio natural previstas para este curso, e tendo en conta as medidas de seguridade ante a situación covid-19, o alumnado de 4 anos levou a cabo, o pasado mércores 16 de xuño, un paseo e almorzo na Alameda de Tui. Un xeito de seguir fomentando hábitos de vida saudables do noso proxecto Eramus+ cos máis cativos do centro.

Outdoors snack

On June 16th, our 4 year-old students spent a great time having their snacks in a beautiful garden near by our school.

Actividades no Medio Natural. O Túnel de Dna Urraca. Tui

Actividades no Medio Natural.

O Túnel de Dna Urraca en Tui.

Durante o mes de xuño moito do alumnado de primaria, animouse cunha actividade novedosa de sendeirismo, para achegarse á cultura tudense que ten na súa historia, una ruta polo túnel de Dna Urraca, na época xudía en Tui.

Unha ruta da Concellalía de cultura do Concello de Tui, que puxo a proba a búsqueda e resolución de enigmas e probas que acadamos resolver.

Estes pequenos e grandes exploradores lograron percorrela con éxito. Noraboa!

Outdoors activity "O tunel de dona Urraca"

1st grade students patcipate in the activity "O tunel de dona Urraca" organized by Tui's tourism office. They had a great time discovering some interesting places and information from Tui.

RUTA DO CAMIÑO DE SANTIAGO E RÍO LARGARTÓN.

O día 11 de xuño, os nenos e nenas de 2º fixeron a ruta do Río Lagartón, dende o cole ata ao a Senda do Río Lagartón de Guillarei, coa finalidade de divertirse, facer deporte e coñecer o entorno coa súa flora e fauna.

Cos titores fomos cubrindo a credencial que nos levou polo Camiño de Santiago e despois descubrimos a Ruta do Río Lagartón, superando probas increibles.

Aquí vos deixamos as fotos do ben que o pasamos.

Lagarton River trail

On June 11th, 2nd grade students covered part of the Lagarton River route from our school to Guillarei. It was an amazing activity where they had a great time apart from practice sport and discoverer the environment.

ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL. RUTA EN PATINETE

ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL.

RUTA  EN PATINETE

O mércores 9 de xuño o alumnado de 4º fixeron unha ruta en patinete.

Primeiro recibiunos a Policía Local que nos contou con detalle as normas de circulación dos patinetes.

Depois puxemos en práctiva o aprendido dende o cole ata a Ponte Romana en Guillarei para coñecer a fauna e flora do entorno.

Cando rematamos desplazámonos ata o Parque do Penedo seguindo o Paseo Fluvial para realizar un taller de alimentación saudable. Fixemos brochetas de froia que estaban riquísimas.

Finalmente disfrutamos de un taller de Mindfulnes da man de Vanesa Rodríguez.

Moitísimas grazas a Vanesa e aos monitores de Medio Natural por ensinarnos tanto.

Scooter route

On Wednesday 9th of June, 4th grade students participated in a scooter route in Tui.

First, police gave us some rules about how we must circulate with our scooters. Then, we went from school to Penedo park. Besides, we made some healthy snacks and enjoyed an outdoors Mindfulness class.