Actividades no medio Acuático: Piragüismo Xornadas de Promoción Deportiva Club Kaiak Tudense.

Actividades no medio Acuático: Piragüismo

Xornadas de Promoción Deportiva

Club Kaiak Tudense.

Durante as últimas semanas do mes de xuño o alumnado de 4º,5º e 6º, tiveron a oportunidade de gozar de actividades acuáticas no Río Miño. Da man do Club Kaiak Tudense, coa colaboración de Manuel Pedrares e os seus compañeiros de club,  o noso alumnado pasou a mañá en kaiak para achegarse ao piragüismo e quen sabe se algún chegará a ser unha promesa de este deporte.

Moitísimas grazas a Manuel Pedrares, aos seus compañeiros e ao Club Kaiak por toda a súa colaboración e por darnos a oportunidade de realizar fantásticas xornadas coma estas.

Kayaking. Tui Kayak Club

During these last weeks in June, 4th, 5th and 6th grade had the chance to enjoy some water activities in Miño River. Thanks to Manuel Pedrares and his mates, our pupils spent a great day practicing kayaking.