Outubro 2023

Aliméntate Ben

Imagenes de calabazas animadas - ImaguiCuchipandas terroríficas de Samaín.

Catrina GIFs | Tenor

O día 31 de outubro de 2023, celebramos a festa de Samaín. Gústanos moito vir vestidos con disfraces para esta época. Pero non podía ser menos importante ter enconta a alimentación típica desta data. Así, que en familia o noso alumnado elaborou recitas terroríficas para degustar na escola a media mañá.. Todas moi saudables!. Bueno algunha foi unha lambetada, que aos nenos nos gustan moito.

Moitísimas grazas a todas as familias, por implicarse e axudar en eventos coma este.

DEPORTE ESCOLAR.

Encontros Multideportivos

CEIP Nº2-CEP Pedro Caselles de Tui

Curso 23-24

Xoves  día 2 de  novembro de 2023

O vindeiro xoves día 2 de novembro de 2023 terá lugar no pavillón vello de Tui. A Xornada de Encontros Multideportivos entre os CEIP Nº2- CEP Pedro Caselles. A xornada levarase a cabo de 9:15 a 13:45h aproximadamente,no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes serán 6ºA, 4ºB. Os/as  nenos/as que vaian participar nesta actividade terán que traer: Chandal ( o do cole se tiveran), equipación do mesmo, mochila de Educación Física e merenda.

Deporte na escola

Sport Running Sticker by Deutsche Hochschule für Prävention und  Gesundheitsmanagement for iOS & Android | GIPHYAprázase a xornada de Campo a Través

Escolar Zonal 23-24.Woman Running Sticker by EmojiVid for iOS & Android | GIPHY

Área Recreativa Borralliño Soutelo Salceda de Caselas

Xoves 26 e venres 27 outubro 2023.

A xornada de Campo a Través, en horario escolar de mañá, que ia ter lugar os vindeiros días: xoves 26 de e venres 27 de outubro de 2023, no área recreativa do Borraliño en Soutelo en Salceda de Caselas, destinada os/as nenos/as de 2º,3º, 4º 5º e 6º de Educación Primaria, queda aprazada para os xoves 9 e venres 10 de novembro respectivamente, por mor da choiva. Sentimos as molestias que isto poida cansar, para calquera dúbida poden chamar ao centro educativo. Moitas grazas.

Xogos de Outono

Castañas - meme | generador memesXogos de OutonoImagenes de Bellotas Animadas | Ardillas, Ardillas animadas, Imagenes  animadas

para o alumnado de 5º Educación Infantil.

" O Xogo é o mecanismo natural de aprendizaxe. O ser humán naceu para aprender xogando". María Couso.

POIS ....A XOGAR!!!

Así é como o alumnado de 5º de Educación Infantil do noso centro aprende, con elementos do outono.

Voz Natura

32 Imágenes Animadas Hojas de Otoño | Jahreszeiten, HerbstO Recuncho de outono de Voz Natura.

Hojas De Otoño Cayendo Gif

O recuncho de outono de Voz Natura xa está listo para que a rapazada poida pasar cando o desexe a estimular os 5 sentidos.

Podemos ver, tocar, cheirar, escoitar e incluso degustar calquera un deles. Sobre todo a nosa cesta de lavanda que arrecende que da gusto.

Tamén vos presenta o eco-reto deste mes, para animarvos a colaborar dende as vosas casas na protección da nosa flora e fauna. A biodiversidade é un tesouro que debemos coidar entre todos.

Moitas grazas ás familias do 2 por achegarnos todos estes produtos de outono.

#voznatura #recunchodeoutono #sentidos #actividadesenfamilia

Deporte na Escola

Xornada de Xogos Populares e Magosto.

INFANTIL 5 - COLÉGIO SER: VIDEOAULA - FICHA 97 + PORTFÓLIO - 08/06/2020

O pasado martes día 10 de outubro de 2023, levouse a cabo a xornada de xogos populares para o alumnado de Infantil no colexio. Sería o mércores día 11 de outubro cando tivo lugar a xornada para o alumnado de primaria. O alumnado de 6º foi o encargado de ensinar aos demáis cativos moitos, moitos xogos antigos, para nenos e nenas de agora. O certo é que o fixeron xenial como profes. Noraboa!.

Unhas  xornadas enmarcada no Proxecto "Diver-xente" que este ano puxo en marcha o colexio, para dar resposta a Axenda 2030 dos obxectivos de desenvolvemento sostible. Activa-T e Naturaliza-T promoveron estas xornadas onde os ods de saúde e benestar, entorno natural e a reciclaxe de xoguetes de antes, foron os protagonitas dunha xornada lúdico-festiva.

Tamén se levou a cabo a tradicional baixada de carrilanas, feitas en familia con materiais de refugallo.

E non podía faltar coma fin de festa o tradicional magosto, con castañas colleitadas nos nosos bosques en familia, unha delicatesem culinaria que fixo as delicias de maiores e pequenos.

Grazas a toda comunidade educativa, por xornadas coma estas.

CAMPO A TRAVÉS

Woman Running Sticker by EmojiVid for iOS & Android | GIPHY

HORARIO LECTIVO.

Os vindeiros 26 e 27 de outubro comezaremos as actividades deportivas de Agrudebam. Dentro do proxecto deportivo de centro, unha proba no medio natural que da resposta ao ods 3 Saúde e Benestar. A primeira proba será a proba de campo a través en horario lectivo, onde o máis importante será a participación. Os cursos que participarán serán 2º,3º,4º,5º e 6º de Educación Primaria. A proba terá lugar nas instalacións deportivas do Borraliño en Soutelo, Salceda de Caselas entre as 10:30h e as 13:00h. Se premedes enriba da foto podedes acceder a información que Agrudebam ten publicada na súa web:das carreiras, distancias, lugar, etc...

Preme aquí para descargar a folla de inscripción de 2º a 5º.

E se o que necesitas e descargar a folla de inscripción de 6º preme aquí.

Tenis de Mesa 23-24.Gifs Animados de Ping Pong

Gifs Animados de Ping PongPav. Ceip Sobrada Tomiño.

8,15 e 22 de novembro 2023.

Os vindeiros mércores 8, 15 e 22 de novembro de 2023, vai ter lugar a competición  escolar de Tenis de Mesa, en horario de 16:00h a 19:30h, da presente campaña Deportiva no Pav. do Ceip de Sobrada. Ditas xornadas están destinadas os/as nenos/as de 3º, 4º, 5º a 6º que queiran participar.

Os/as nenos/as que queiran participar en dita xornada deberán traer a notiña de autorización asinada antes do vindeiro venres 3 de novembro de 2023Para os nenos/as de Bornetas e Areas se fose necesario o autobús pasaría polas paradas.

Aquí podedes descargar a folla de autorización