CURSO 2023-2024. HORARIO DO ALUMNADO

Este  centro ten xornada  única  de  mañá: de 9:15 a 14:15h.

Temos un recreo común para todo o alumnado permitindo a interacción no patio.

Servizos como aula matinal e comedor escolar funcionan desde o 1º día de clase.

As sesións son de 50 minutos, agás o tempo de lecer (recreo) e a hora de ler (4ª sesión) repartidas según se detalla a continuación:

HORARIOS DO CENTRO

HORARIO DE SECRETARÍA

• Todos os días lectivos en horario de 09:15 a 14.00h.

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

• Os martes de 16:00 a 17:00 horas, previa petición de cita a cada tit@r ou profes@r. En caso de non poder acudir neste horario, cada familia deberá poñerse en contacto con cada tit@r para atopar outro momento adecuado para todos, e así poder falar do seu fill@.

HORARIO DA BIBLIOTECA ESCOLAR

• Todos os días lectivos, de outrubro a maio, en horario de tarde de 16:00 a 17:00 horas para ler, consultar ou traballar. O alumnado de menor idade, sen autonomía para a lectura e o traballo individual, está acompañado por un familiar.
  •  O horario de empréstitos está establecido no horario de mañá para cada aula.

HORARIO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

• Todos os días lectivos de outubro a maio de 16:00 a 18:00 horas, seguindo un calendario establecido ao comenzo do curso, no que, cada familia, anota aos fill@s na actividade e horario que lle conveña.

HORARIO DO COMEDOR

• Todos os días lectivos de 14:15 a 16:00 horas. Para anotarse ao comedor terán que poñerse en contacto coa empresa de catering ARUME no correo electónico "soporteapp@colechef.com" ou no teléfono 607634413.

HORARIO DA AULA MATINAL

• Todos os días lectivos de 07:30 a 09:15 horas.

HORARIO DA AULA DE TARDE

• Todos os días lectivos de 16:00 a 18:00 horas.

HORARIO PORTAIS

O funcionamento dos portais mecanizados rexirase polos seguintes horarios de apertura durante os días lectivos:

•      PORTA PEATOIL Avda Concordia:

Pola mañá: de 8:45 a 9:40 h

Pola tarde: de 13:50 a 18:15 h.

PORTA PEATOIL Fondo do patio:

Pola mañá: de 09:00 a 09:40 e de 13:50 a 14:40 h.

Pola tarde: 15:30 a 18:15 h.

•      PORTA DE VEHÍCULOS. USO  EXCLUSIVO  DE TRANSPORTE

ESCOLAR E PERSONAL AUTORIZADO

Pola mañá: de 7:25 a 9:40 h.

Pola tarde:

martes de 15:45 a 19:30 h

luns, mércores, xoves e venres de 15:45 a 17:15 h.

Pregamos  a máxima puntualidade na  incorporación ás aulas. Pasados dez minutos da  hora  de entrada, os  alumnos  e as alumnas, acompañados do familiar que vaia con eles, accederán ao centro pasando por Secretaría, cubrirán   un   xustificante   polo   retraso    e   incorporaranse  ás   súas respectivas aulas.

Lémbrase  que  só  poderán  acceder  ao  recinto  escolar  os   vehículos autorizados. Este curso escolar, grazas á colaboración do Concello de Tui, as familias poden dispor dun aparcadoiro gratuíto ao lado do colexio. A través dun paso peonil acceden á Avda. Concordia, fronte á entrada do centro educativo.

Ademais  das  portas  de  acceso  da Avenida  da Concordia, tamén está mecanizada unha  porta de acceso ao pavillón novo  na  parte traseira do patio. A  función  desta  porta  é  poder  acceder  o  profesorado de Educación   Física,  co  seu   alumnado,  ás  dependencias  dos   pavillóns municipais. Provisoriamente  esta porta terá un horario de apertura que pode facilitar, nun  momento dado, o acceso  ás familias nas entradas e saídas.

Se  esta  porta  está  pechada, o  acceso  ao  centro  será   pola porta da Avenida da Concordia.

Esperamos  a  colaboración de  tod@s para  un mellor funcionamento do centro educativo e a seguridade de todos os alumn@s.