O 2 na onda

14 de febreiro: O alumnado de 6º de Ed. Infantil, protagonistas da nosa radio

Programa especial do mes de febreiro a cargo do alumnado de Educación Infantil contándonos o conto Crocodilo Namorado e outras novas de interese en torno a nosa cidade.

Canción principal: Crocodilo Namorado de MUSICRA TUI

14 de febreiro: Saint Valentine´s day

Neste programa, os alumn@s de 6º de Educación Primaria vannos contar, en Inglés e en Castelán, a historia desta popular celebración, despois de escoitar a fermosa canción de Couldplay, Yellow.

20 de decembro: O alumnado de 4º de EP, protagonistas da nosa radio

Programa especial do mes de decembro a cargo do alumnado de  4º de Educación Primaria.

Rematarán  a  súa  intervención   cantando, todos  xuntos, a panxoliña Ob-La-Di, Ob-La-Da baseada nun coñecido tema dos Beatles.

Cousiñas de Nadal

Os alumn@s de 4º e 5º de Educación Primaria, xunto coa profe Rosi de Relixión Católica, quérennos dar boa conta daquelas cousiñas importantes que debemos recordar en torno ao verdadeiro significado do Nadal.

A Ecopatrulla. Comunicado

Hoxe están na nosa emisora dous integrantes da Ecopatrulla do cole para recordarnos a tod@s a importancia de non esquecernos da regra das 3R: reducir, reutilizar e reciclar.

22 de novembro: O alumnado de 6º de EP, protagonistas da nosa radio

Programa especial do mes de novembro a cargo do alumnado de 6º de Educación  Primaria con seccións moi interesantes e unha que outra sorpresa musical.

20 de novembro: Día Universal do Neno

Con motivo da celebración nesta data do Día Universal do   Neno,  temos no programa aos rapaces e rapazas de 6º de  Educación Primaria do noso cole para recordarnos os principios fundamentais que se asentan na Declaración Universal dos Dereitos do Neno.

Atención á diversidade: Declaración de los Derechos del Niño (Edición Lectura Fácil)

11 de novembro: Poppy Day o Día do Recordo

Hoxe están connosco no programa dúas alumnas de 4ºB de Educación Primaria para dar conta dunha interesante conmemoración.