Monthly archive

30 de xaneiro: Día escolar da Non Violencia e a Paz

Seguimos traballando no noso Proxecto de Centro

sobre o tema da alimentación e os

hábitos de vida saudables.

Nesta ocasión desde Educ. Infantil, cociñando

para este día, unha receita moi especial.

January 30th

We keep working with our Healthy lifestyle Project. In this occasion, prepramary education decided to cook a very special receipt.

PANXOLIÑAS DE NADAL 2019

Para o Nadal, este equipo centrou a súa acción de dinamización da nosa lingua nas panxoliñas.......panxoliñas que cada alumno e alumna tiña que escribir e ilustrar. Os resultados foron como sempre moi bos. Agradecemos sempre a implicación dos titores e titoras e sobre todo das familias para poder seguir camiñando entre verbas....entre as nosas verbas.

LEO, COMPRENDO Y ME EXPRESO

Material para trabajar la lectura. Es de la Editorial Lebrón.

Los ejercicios se realizan a partir de 15 pequeñas historias y abarcan variedad de actividades como, por ejemplo: observar y contestar oralmente a preguntas, ordenar un texto leído,  completar un texto con palabras, sopas de letras, localizar errores, etc.

Diego queda na casa, practicando actividade deportiva.

Diego queda na casa,

practicando actividade deportiva.

O pasado luns día 25 de maio,  Diego de 6ºC, quixo compartir con nós, á actividade física que practica, cando pode . Como estes días na fase 2 de illamento por Covid-19, xa se pode saír a rúa. El aproveita para ir en bici polos arredores da súa casa, un lugar fantástico para facer actividade física en un entorno natural estupendo.

Aquí vos deixamos as súas fotos para que  vexades o ven que o pasa.

Hábitos de vida saudable e deporte en familia. Rutas con encanto: Os Muíños do Río Furnia Pexegueiro Tui.

Hábitos de vida saudable e deporte en familia.

Rutas con encanto: Os Muíños do Río Furnia Pexegueiro Tui.

O pasado domingo 22 de outubro, Sara Penedo de 3ºB visitou coa súa familia os Muíños do Río Furnia na parroquia de Pexegueiro en Tui. Un lugar con moi bonito e que moitos descoñecemos. O Río Furnia xa nos ten deixado imaxes do seu paso pola parroquia de Malvas, pero agora Sara invítanos a descubrir este tramo en Pexeguero. Anímannos a visítalo coa nosa familia.

Moitas grazas a Yago e a súa familia.

Campo a Través Provincial 19-20.

Azucareira  de Portas

Mércores 12 febreiro 2020

O Vindeiro, mércores día 12 febreiro de 2020, en horario de mañá, vai ter lugar a proba de Campo a Través Provincial da presente Campaña Deportiva,  nas Instalacións da Azucareira de Portas. Dita xornada está destinada os/as nenos/as de 3ºA do noso colexio que se clasificaron na proba que tivo lugar en Tomiño.  Todo o alumnado asistirá á proba en autobús, cos seus titores e profesorado de apoio á mesma. @s nen@s asistirán a escola como calquera día, saíndo do centro en autobús ás 9:30h e regresando ao mesmo ás 13:00h. Tod@s @s participantes terán que traer  una mochila con: calzado de reposto, equipación do colexio se  tiveran, chandal do mesmo, roupa de cambio e a merenda. Se algunha familia quixera asistir a proba, poderá facelo polos seus medios. Poden atopar máis información da proba na Web de Deporte no2:

http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipnumero2tui/blogdeportescolar e para calquera dúbida poden chamar ao teléfono 650602161.

Froita saudable.

Semana da Froita.

Alimentación saudable.

Dende o xoves 5 de marzo de 2020 ata o 18 de marzo de 2020 estaba previsto levar a cabo reparto diario de froita coa axuda do FOGGA dentro do Programa do Plan Proxecta Aliméntate ben.

As froitas que se distribuiron foron: plátano, melón, uva, clementina, piña, mazá e amorodo.

Grazas a todas as familias que coa súa axuda facilitaron o lavado e preparación da mesma para distribuir entre o alumnado.

Fruit week. Healthy diet.

From march 5th to march 18th there was a plan to give students different fruits every day. Soe of the fruits that students can taste were: banana, melón, grapes, tangerine, pineapple, Apple and strawberries.