Monthly archive

É NOTICIA!

ADMISIÓN ALUMNADO 19-20

Publicada a listaxe definitiva no proceso de admisión

Menú de novembro

Solicitude COMEDOR para o curso 19-20

Circulares informativas curso 2019-20

RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO

ESCOLAR

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 19-20

- Publicada a Orde do 03-05-2019 que regula :

Fondo de libros para 3º, 4º, 5º e 6º de EP.

Adquisición de libros para 1º e 2º EP.

Adquisición de material escolar para EP.

Descargue aquí a solicitude.

Listaxe de libros de texto 19-20

Número de teléfono: 886 12 00 57

Número de Fax: 886 12 00 58

PREME PARA COÑECER O NOSO CENTRO

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Benxamín do clube Balonmán de Tui está a xogar a temporada 17/18. O pasado 20 de Decembro os nosos deportistas xogaron, esta fin de semana contra o equipo de Salceda. Neste equipo xogan e disfrutan do balonmán Uxía, Silvia e Lía

Os parciais foron: Balonmán Salceda-C.B.Tui: 6-13/9-8/3-10/2-9
Unha merecida victoria para os xogadores tudensen que deixa un gran sabor de boca.
 Información facilitada pola familia de Uxía Soliño. Moitas gracias

Rally París-Dakar

Rally París-Dakar.

Estase a levar a cabo a proba de automovilismo “Rally París-Dakar”, dende o 6 ata o 20 de Xaneiro.

Este ano ao igual que na pasada edición estase a realizar en Sudamérica, comezando en Lima ( Perú) pasando por Bolivia e rematando en Córdoba ( Arxentina). Nesta proba participan coches, motos, camións, Quads, etc…sendounha proba con participación masculina e feminina, sendomoi dura porque circula por dunas, deserto e terreosmoi complicados.

Podedes atopar máis información en www.dakar.com

DEPORTE ESCOLAR. Competición de Bádminton Curso 17-18

DEPORTE ESCOLAR.

Competición de Bádminton

Curso 17-18

O Vindeiro martes día 16 de  Xaneiro dará comezo a competición escolar de Bádminton, que terá lugar no Pavillón do Ceip Randufe. O horario dos partidos será de 16:30h a 19:30h. Aquí vos deixamos o calendario de competición que como veredes comeza coa competición Alevín o martes 16, e seguirá coa competición Benxamín e Infantil o martes 23. Animamos a todos os nenos e nenas de 3º a 6º a participar.

A autorización da Categoría Alevín podedes descargala aquí.

autorización da Categoría Benxamín e Infantil podedes descargala aquí.

A nosa catedral

CATEDRAL DE TUY

HISTORIA

A catedral de Santa María de Tui é un templo católico situado en Tui ao lado do río Miño.Esta catedral é o expoñente máximo de Tui.Empezouse a construír no ano 1120 e acabouse no 1180,en estilo románico,pero en 1125 acabouse a fachada principal co estilo gótico Egea.Máis tarde,en 1931 foi declarada bén de Interese Cultural.

LENDAS

A ORIXE DOS TIRANTES

Na catedral de Santa María de Tui tivéronse que poñer tirantes, (según a lenda) debido a uns problemas de construcción xa que ao inicio íase a construir de forma románica e ao final construiuse de forma gótica.

Segundo as persoas de Tui, os problemas da catedral veñen polo terremoto de Lisboa de 1755 que afectou a toda a costa da península ibérica(España e Prtugal).

A lenda continúa dicindo que primeiro, por petición duns expertos, colocáronse uns poucos, pero despois de outros problemas estes mismos expertos declararon a catedral de Tui en ruinas.

A lenda remata dicindo que o pobo non aceptou esta situación e co seu bo oficio puxeron os demáis.

O TÚNEL

Hai unha lenda que di que existe un túnel, que vai dende o claustro da catedral ata a veciña Portugal.

Esta lenda ten dúas versións:

A primeira di que o túnel chega ata a orilla do río Miño, para que dende alí poidérase coller un barco co que ir a un lugar seguro.

A segunda versión, di que o túnel atravesaría baixo o río Miño e remataria en Portugal, na Abadía de Ganfei, ao lado de Valenca.

Redactores:Lucía,Víctor,Marta e Jorge.

Chocamos as cinco pola paz

"Chocamos as 5 pola paz"

Preme no link para ver o vídeo.

CHOCAMOS OS 5 POLA PAZ II.swf

Circuito Galego de Bádminton

Club Bádminton Tui

21 de Xaneiro de 2018

Pav. Ies San Paio

O vindeiro domingo, 21 de xaneiro de 2018 vai ter lugar no Pavillón do Ies San Paio, unha proba do Cirucito Galego de Bádminton, onde ser van dar cita os mellores xogadores galegos de Bádminton. Esta proba ademáis é puntuable para o ranking nacional.

A proba dará comezo ás 10:00h e prolongarase ao longo de todo o día, nela participarán numerosos alumn@s do Ceip Nº2 de Tui. Animamos a tod@s alumn@s do colexio e as súas familias a disfrutar dunha proba tan importante en Tui. A nosa Noraboa ao Club Bádminton Tui polo seu gran traballo.

Campeonato Europeo de Balonmano Masculino de 2018

Estase a levar a cabo oXIII Campeonato  Europeo de Balonmano Masculino que se celebra en Croacia entre o 12 e o 28 de Xaneiro de 2018, baixo a organización da Federación Europea de Balonmano (EHF) e da Federación Croata de Balonmano.

16 equipos europeos compiten neste evento polo título europeo, sendo o actual campión de europa Alemania, vencedor do Europeo de 2016.

Queremos desexarlles moita sorte aos Hispanos e podemos seguir os seus partidos en teledeporte ou pinchando aquí.