Septembro 2022

Lecturas Deportivas

Gifs de Patines AnimadosClub Patinaxe ArtísticoColección de Gifs ®: IMÁGENES Y GIFS DE PATINES Ribex de Tui.

Sara Penedo 5ºA.

Sara Penedo de 5ºA, achegounos hoxe 30 de setembro de 2022, unha lectura deportiva sobre o Club Patinaxe Ribex de Tui.

A noticia data do Campionato Galego celebrado o 4 de febreiro de 2017 no Pavillón das Travesas en Vigo. Aquí vos deixamos o artigo que nos achegou Sara, para que o poidades ler. Se premedes na imaxe podedes ver o artigo orixinal en Infomiño, a fonte que o publicou.

Grazas Sara. Esperamos máis noticias interesantes dos éxitos do Ribex en Tui.

Lecturas Deportivas

▷ Canoas, Piraguas y Kayaks: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100%  GRATIS!Piragüismo

Martina 5ºA.

Martina de 5ºA compartiu hoxe con nós un artigo de prensa elaborado por ela, sobre os seu comezos no piragüismo.

Eses comezos, onde gañar non é o importante, se non os recordos que nos deixan. Aquí vos deixamos o artigo para que o lexades con calma e vos animedes a practicar piragüismo.

Mª Antonina Sanjurjo AranazGifs Animados de Hockey

Nai do Hockey en Galicia.

Telma 5ºB

O alumnado de 5º imos a propoñer lecturas deportivas interesantes, que nos gustaría que deixedes voar a vosa imaxinación para gozar das mesmas. Mergúllate na lectura.

Para empezar Telma de 5ºB achegounos unha lectura deportiva moi interesante.

María Antonina Sanjurjo Aranaz a nai do Hockey Herba en Galicia. Naceu en Vigo. Para continuar os seus estudos marchou a Madrid onde coñeceu o Hockey Herba.

En 1932 creou en Vigo o Atlántida Hockey Club. Xunto a ela xogaban Carmela e Tere Sanjurgo as súas irmás e moitas máis xogadoras.Foron Campionas de España duas veces.

Podedes descubrir máis información sobre Hockey e Antonina pinchando na seguinte imaxe.

Promoción de Piragüismo.

O pasado martes 20 de setembro o alumnado de 5º desprazouse ata as instalacións do Club Kayak Tudense. Alí gozaron de unha xornada en piragüas na que ademáis de pasámolo moi, moi ben, traballaron o compañerismo, a cohesión etc... Tamén nos convidaron a ir a probar as súas clases de kaiak polas tardes.

Moitas grazas a Buzo e a Matias por aportarnos tanto.

Promoción de Judo

O pasado xoves 15 de setembro estiveron con nós Rubén Morais e Xosé Ramón Solla do Club Judo Tui. Eles contáronnos cousas moi interesantes sobre o Judo, o importante que é para a concentración, para fomentar o compañeirismo, para o respecto...e ademáis pasámolo moi, moi ben. Tamén nos convidaron a ir no mes de setembro a probar as súas clases polas tardes, de xeito gratuito.

Moitas grazas Rubén e Solla por aportarnos tanto.

Deporte en Tui

Promoción de Fútbol Sala.

O pasado mércores 14 de setembro de 2022, tivemos a Xacobe do Club a Quinta de Tui Futsal e a Juan, Alba e os seus Futbol sala  e pasámolo xenial, xogando. Tamén nos convidaron a visitar os seus clubes para practicar este deporte durante todo o ano. Moitas, moitas grazas.

Promoción de Baloncesto

O pasado martes 13 de setembro, estiveron con nós Javi e Alejandro do Club Baloncesto Tui. Con eles xogamos a baloncesto e aprendemos o importante que é xogar en equipo. Tamén nos convidaron a formar parte do seu Club.

Moitas grazas Javi e Alejandro  por crearnos ilusión polo baloncesto.

Promoción de Bádminton.

O pasado martes 13 de setembro, estiveron con nós Marisa e Javier do Club Bádminton Tui. Contáronnos moitas cousas interesantes sobre o bádminton e convidáronnos a practicalo cando queiramos, no seu clube. Moitas gracias.

Deporte en Tui

Promoción de Fútbol Gaélico.

O pasado, luns 12 de setembro de 2022, estiveron con nós membros do Club de Fútbol Gaélico de Gondomar: Pablo, e Suso. Eles adestran no campo de Fútbol do Chaín e animáronnos a probar este deporte que a eles tanto lles gusta. Nos tivemos a oportunidade de probar e practicar. Moitas grazas.

Promoción de Balonmán

O pasado, venres 9 de setembro de 2022, estiveron con nós membros do Clube Balonmán Tui: Pablo, Pablo, Josu, Martín e Pablo. Con eles xogamos a balonmán no pavillón novo e pasámolo moi ben. Eles son presidente, xogadores, adestradores,etc... de balonmán do clube e animáronnos a probar este deporte que a eles tanto lles gusta. Moitas grazas.

Educación Física

Material de Educación Física para o alumnado