Deporte Escolar

Xornada de Atletismo

A Macoca ( Pazos de Reis)

Curso 21-22

Venres día 1 de abril de 2021

O vindeiro venres,  día  1 de abril de 2022, terá lugar nas instalación da A Macoca a xornada de atletismo en pista que se levara a cabo de 10:30 a 13:45h aproximadamente. Os cursos participantes serán 6ºA e 6ºB.

O alumnado de 6º sairá do colexio, en autobús, ás 10:00h e volta ao mesmo arredor das 13:50 horas. A súa competición levarase a cabo aproximadamente a partires das 10:30h.

Os/as  nenos/as que vaian participar nesta actividade ( autorizada polas familias ao comezo de este curso 21-22 no Programa Xogade)  terán que traer: Chándal ( o do cole se tiveran), equipaxe deportiva do mesmo, gorra, mochila e merenda.

Todas as familias poderán asistir á proba para ver aos seus fill@s na xornada, desprazándose polos seus propios medios.

Atoparedes información detallada da proba, na web de Agrudebam.