Xornada de Xogos Populares para 6º.

Instalacións do CEP Pedro Caselles Beltrán de Tomiño

Xoves, 11 de novembro de 2021

Xornada de Xogos Populares, en horario escolar de mañá, terá lugar o vindeiro xoves día 11 de Novembro de 2021. A proba levarase a cabo nas Instalacións do CEP Pedro Caselles de Tomiño, dentro do recinto escolar e instalacións deportivas do mesmo.  Dita xornada está destinada os/as nenos/as de 6º de Educación Primaria, que competirán por equipo clase  e asistirán á proba cos seus titores e profesorado de apoio á mesma.

Tod@s @s alumn@s deberán levar merenda, a equipación do colexio e o chándal do mesmo se o tiveran. Os nenos e nenas asistirán a escola como calquera día normal de clase e sairán e volverán  ao colexio para levar a cabo a proba. Non varía o horario habitual e o desprazamento será en autobús gratuíto.

O alumnado de 6º sairá do colexio ás 9:30h e volta ao mesmo arredor das 13:00 horas. A súa competición levarase a cabo aproximadamente dende ás 10:30 ás 12:30h.

Todas as familias poderán asistir á proba para ver aos seus fill@s na xornada, desprazándose polos seus propios medios e sen acceder ás instalacións do CEP Pedro Casselles, para cumprir coas medidas Covid-19.

Preme na foto para acceder ao regulamento da chave, da billarda e dos bolos celtas.