Campo a Través Provincial 19-20. Instalacións do Parque de Castrelos en Vigo

Campo a Través Provincial 19-20.

Instalacións do Parque de Castrelos en Vigo

Sábado 1 de febreiro 2020

O pasado sábado 1 de febreiro, tivo lugar a proba de Campo a Través Provincial da presente campaña Deportiva, no circuíto do Parque de Castrelos en Vigo. Nesta xornada participou o alumnado  de 2º a 6º que se clasificaron na proba de Campo a Través zonal de Tomiño.

Unha xornada con alta participación de clubes e colexios, onde os noso participantes obtiveron moi bos resultados. Noraboa!!.

Cross-country race in Castrelos

On Saturday 1st, students participated in a cross-countr race in Castrelos (Vigo). The students from 2nd grade to 6th grade who clasified in the cross-country race in Tomiño where the ones who participated.

Lots of schools and sporting clubs participated and our particpants got great results. Congratulations!