Proba de Campo a Través Zonal 19

Proba de Campo a Través Zonal

19-20.

Sábado 23 Nov 2019

O pasado sábado día 23 de novembro, en horario de mañá, tivo lugar a proba de Campo a Través da presente Campaña Deportiva, organizado pola Agrupación Deportiva Baixo Miño en coordinación coa Secretaría Xeral para o Deporte e o Concello de Tomiño, nas Instalacións Cep Pedro Caselles de Tomiño. O Ceip plurilingüe Nº2 de Tui participou co alumnado de 2º a 6º.

Na categoría Benxamín Feminino o equipo do Ceip Nº2 de Tui foi: Subcampión.

Na categoría Benxamín masculino o equipo do Ceip Nº2 de Tui foi: Sexto clasificado.

Na categoría Infantil Feminino o equipo do Ceip Nº2 de Tui foi: Terceiro clasificado.

Atoparedes máis fotos, o vídeo da proba e as clasificacións se pinchades en Agrudebam.

Noraboa boa a tod@s participantes, grazas a todas as familias dos mesmos e a todo o profesorado e persoas que coa súa axuda fixeron posible que esta proba se levara a cabo: O profe Ramiro, á profe Lucía, á profe Sara, á profe Lorena, a Suso e por suposto a todo o equipo de Deporte no 2. Apertas a tod@s.

Cross Country race

On Tuesday 23rd, a cross country race, organised by Agrupación Deportiva Baixo Miño, took place in CEP Pedro Caselles in Tomiño. 2nd, 3rd, 4th,  5th and 6th grade CEIP Nº2 students participated in this event.

Female Benjamin’s category: CEIP Nº2 was runner-up.

Male Benjamin’s category: CEIP Nº2 was 6th ranked.

Male children’s category: CEIP Nº2 was 3rd ranked.

You can find more pictures and information in Agrdebam page.

Congratulations to all participants and thanks to all the families and teachers that helped to make possible this event.