As antigas alumnas do Ceip Nº2 de Tui Nuria e Gemma Martínez Fortuny na élite do balonmán Feminino. Club Godoy Maceira Balonmán Porriño Temporada 18-19

As antigas alumnas do Ceip Nº2 de Tui Nuria e Gemma Martínez Fortuny

na élite do balonmán Feminino.

Club Godoy Maceira Balonmán Porriño

Temporada 18-19

As antiguas alumnas do Ceip Nº2 de Tui, Nuria e Gemma Martínez Fortuny, que comezaron a xogar a balonmán no C.B. Tui, xunto a porteira Begoña Otero de Caldelas, xogan na temporada actual 18-19, na máxima categoría do balonmán español, da man do Club Godoy Maceira Balonmán Porriño.

Na actualidade o Godoy Maceira Balonmán Porriño xoga na máxima liga española de Balonmán Feminina a División de Honra feminina. Neste, equipo xogan as 3 tudenses que cada fin de semana tratan de sumar o maior número de puntos posibles para o equipo.

Os vindeiros días 20,21 e 22 de Abril de 2018 o equipo viaxará a Málaga para disputar a copa da raíña. Desexamoslles o mellor a todo o equipo. Un orgullo que tres tudenses sigan cumplindo os seus soños no máis alto do balonmán español .

Aquí vos deixamos o enlace a varias entrevistas  que a prensa lles fixo a Gemma e Nuria para que vos animedes a xogar a balonmán e disfrutar de este deporte como levan facendo elas dende fai tantos anos. Noticia 1, noticia 2, noticia 3.