TUI EN RUTA

Tui en Ruta 17

O C.E.I.P. Nº2 de Tui, levou a cabo a actividade do “ Tui en Ruta” para os 62 alumnos/as de  5º de Educación Primaria do noso centro educativo.

As xornadas tiveron un carácter lúdico-cultural-deportivo a vez que achegan ao noso alumnado ao seu entorno natural máis próximo como é o Río Miño. Para iso propoñemos dúas xornadas:

1ª Xornada: O día 20 de Xuño levouse a cabo unha Marcha Ciclista, polo sendeiro Tui-Caldelas, disfrutando pola tarde dunha “ Ginkana” no patio do cole, cos amigos do Club Ciclista Avanza de Porriño.

2ª Xornada: O día 21 de Xuño  levouse a cabo unha Xornada de toma de contacto cos deportes de auga: Piragüísmo.

Dúas xornadas, nas que o noso alumnado disfrutou da bicicleta e de compartir grandes momentos xuntos, para despedir o curso.

Moitisimas grazas ao Concello e a todas as entidades que fixeron posible que poidesemos disfrutar de esta aventura.