CONTOS DEPORTIVOS PARA LER

Proposta de contos deportivos para leer e disfrutar.

Raúl de 3ºA e Carlos de 3ºB.

Onte martes día24 de xaneiro de 2017, seguimos a recibir novas propostas de Contos deportivos para leer Raúl de 3ºA e Carlos de 3ºB, quixeron compartir con nós os seus contos deportivos favoritos.

1º Raúl trouxonos un conto dos futbolísimos, que están tendo moitísimo éxito entre o noso alumnado “Los Futbolísimos. El misterio del circo del fuego”. Un libro de Roberto Santiago, que a todos os que nos gusta o fútbol, nos deixou con gañas de comezar a súa lectura das aventuras dos futbolísimos na noite de San Xoán.

2º Carlos quixo compartir con nós a súa lectura favorita das aventuras de Jerónimo Stilton “¡ Ya te daré yo Karate!”. Un libro de aventuras onde o karate e o protagonista

Moitísimas gracias a Raúl e a Carlos por compartir con nós as súas lecturas favoritas. Dende o equipo de Deporte Escolar aproveitamos para animar a tódolos  nenos e nenas do noso colexio a disfrutar do apaixoante deporte da lectura.