Campeonato Provincial de Campo a Través

CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR DE CROSS ( Campo a través)

Praia da Punta-Cesantes. Redondela

31/01/15

O vindeiro sábado 31 de Xaneiro levarase a cabo o Campionato Provincial de Campo a través da presente campaña escolar de Campo a Través, na Praia da Punta en Cesantes Redondela

A competición empezará ás 10:45h coa categoría Benxamín Feminino., 11:00h Benxamín Masculino, 11:15h Categoría Alevín Feminino, 11:30h Categoría Alevín Masculino, 11:50h Categoría Infantil Feminino, 12:10h Categoría Infantil Masculino, 12:35h Categoría Cadete Feminina e 13:00h Categoría Cadete Masculina.

Para chegar ao  circuito tedes que seguir a estrada Nacional Tui-Pontevedra, e dirixirvos á Praia de Cesantes.

Tódolos nenos/as teñen que traer chándal( o do cole se o tiveran), a equipación do colexio ( camiseta e pantalón), e tenis. En caso de choiva que leven roupa seca para cambiarse.

¡¡¡IMPORTANTE!!! A roupa do colexio será devolta antes do Mércores día 4 de Febreiro.