Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

MENÚS TERCEIRO TRIMESTE 2020-21

Publícanse os menús correspondentes ao 3º trimestre.

DÍA DE ROSALIA 2021

DÍA DE ROSALIA

ALUMNADO QUE SOLICITOU PRAZA NO IES DE BRIÓN

Todo o alumnado deste centro que solicitou praza no IES DE BRIÓN, FOI ADMITIDO/A.  Deberán formalizar a matrícula no propio IES do 25 de xuño ao 10 de xullo.

PRAZAS VACANTES PARA O CURSO 2021-2022

Publícase as prazas vacantes para o curso 2021-2022.

Todo o alumnado das Escolas Unitarias de Os Anxeles e Sabaxáns que solicitou praza neste centro, FOI ADMITIDO/A. Deben formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2021 - 2022

O PRÓXIMO 1 DE MARZO, ábrese o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2021-22 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo abrangue do 1 ata o 22 de marzo do 2021

A reserva de praza farase no propio centro entregando o impreso de solicitude ou Anexo II e o resto de documentación que se cita. Tamén se pode facer telemáticamente na ferrramenta admisión alumnado da Consellería de Educación.

ENLACE ADMISIÓN

CHEGA O ENTROIDO!!!

Ola a todas e todos!!.

Comezamos o tempo de entroido!!

Aqui vos deixamos os mandatos que nos envía Landriña, a mascota da biblioteca,  para estes días.

Animádevos!!

DÍA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA EN PEDROUZOS

Este ano tan complicado, queríamos compartir tod@s xuntos os nosos mellores desexos. No patio e reutilizando teas, están as nosas mensaxes de Paz.

MENÚS SEGUNDO TRIMESTE 2020-21

Publícanse os menús correspondentes ao 2º trimestre.

RESERVA PRAZA ALUMNADO CURSO 2021-2022

Teñen que facer solicitude de permanencia de praza o alumnado deste centro que vai continuar os seus estudos aquí para o curso seguinte, ou reserva de praza para alumnado de centros adscritos, (EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns).

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA:  Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.