Skip to Content
Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

ANPA ANDARAVÍA - ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2022_23


Abrimos a inscrición de actividades extraescolares ofertadas pola Anpa Andaravía, coa esperanza de que a oferta resulte de interese para vós e para as vosas fillas e fillos.

Como en anos anteriores, as actividades teñen un prezo de 13,50€/mes e só se impartirán aquelas nas que haxa máis de 8 crianzas matriculadas. Naquelas actividades que se imparten dous días á semana, pode irse só un día, por 13,50€/mes ou os dous días por 21€/mes. Manualidades e pintura ten un custe a maiores de 25 euros anuais en concepto de materiais e no caso de Robótica o prezo dependerá do número de alumnos/as matriculados e da dispoñibilidade de equipamento por parte do centro.

Este ano, recuperamos tamén Natación escolar, que se impartirá na piscina municipal. Un monitor ou monitora recollerá no centro o alumnado que vaia ao comedor.

Tedes máis información no propio formulario de inscrición.

INSCRICIÓN FORMULARIO ACTIVIDADES

Agardamos que esta proposta vos sexa interesante e útil e agradecémosvos, como sempre, que nos fagades chegar as vosas suxestións ou queixas, sobre este ou outros temas relacionados.

Recibide un cordial saúdo.

ENTRADAS E SAÍDAS DE ALUMNADO. CURSO 22/23

Mañá, día 8 de setembro empezan as clases do novo curso 2022-2023.

 O alumnado accederá ao recinto escolar e ás dependencias da escola, por diferentes portas, con vistas a facilitar o acceso do alumnado ao centro e ás aulas.

  •  O alumnado de infantil poderá acceder acompañado dun adulto ata a porta da entrada ao edificio de Educación infantil.
  • O alumnado de primaria accederá só.

 ENTRADA E SAÍDA AO RECINTO ESCOLAR.

      ALUMNADO TRANSPORTADO EN BUS ESCOLAR:

  •  Porta da explanada de autobuses.

        ALUMNADO ACHEGADO POLAS FAMILIAS:

  •  Porta explanada de autobuses: Educación Infantil.
  • Porta principal de acceso ao recinto escolar: 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

  •  Porta peonil fronte parque de bombeiros: 4º , 5º e 6º Educación Primaria.

 

ENTRADA E SAÍDAS AO EDIFICIO ESCOLAR

  •  Porta principal de Infantil: Alumnado de Infantil.
  • Porta principal fronte á cancela de entrada peonil ao centro: 1º , 2º e 3º de Primaria.

  • Porta ao carón da biblioteca : 4º, 5º e 6º de Primaria.

 

HORARIOS

ALUMNADO TRANSPORTADO

INFANTIL E PRIMARIA

ENTRADA

SAÍDA

9.30 a 9.45 h

16.30 h

ALUMNADO NON TRANSPORTADO

ENTRADA

SAÍDA

INFANTIL: 9,45 a 9,55 h

INFANTIL: 14,40 H

PRIMARIA: 9,40 a 9,45 h

PRIMARIA: 14,45 H

ALUMNADO COMEDOR, NON TRANSPORTADO

SAÍDAS: ás 15,30 horas e ás 16,30 horas.

 

O acceso ao centro péchase ás 9.55 horas para o alumnado de primaria.

En caso de chegar con retraso, deberán agardar ata as 10.35 horas (inicio da 2ª sesión lectiva).

 

SAÍDA PARA ALUMNADO DE PRIMARIA NON TRANSPORTADO CON IRMÁNS/IRMÁS NO CENTRO.

  •  AS ENTRADAS NON SE MODIFICAN. Cada alumno/a entra pola porta que lle corresponde segundo o seu curso.
  • O alumnado de infantil debe ser recollido na porta de infantil.

  • SÓ PARA IRMÁS/IRMÁNS DE PRIMARIA. Os irmáns/irmás de primaria sairán pola porta que lle corresponde ao de menor idade.

 Estos horarios non afectan ao alumnado de 4º de Educación (Período de adaptación).

 

 

REUNIÓN INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA

O vindeiro luns 3 de outubro ás 17:00horas, faremos unha reunión informativa para as familias do alumnado que o vindeiro curso estará nas aulas de 5º.

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia e sen os/as nenos/as.

Xúntase listaxe de material.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE 3º DE PRIMARIA

O vindeiro luns 26 de setembro ás 17:00 horas, faremos unha reunión informativa para as familias do alumnado que o vindeiro curso estará nas aulas de 3º.

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia e sen os/as nenos/as.

A entrada ao centro será pola porta de acceso principal (porta do telefonillo).

Xúntase listaxe de material.

LISTAXES PROVISIONAIS SERVIZO COMEDOR CURSO 2022_23

O Consello Escolar reunido o 15 de xullo de 2022, acorda adxudicar provisionalmente as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, ou nos documentos adxuntos, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/2022 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2022/23.

Estas prazas están condicionadas a:

  1. Protocolos que publique a Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade para a organización de comedores escolares.
  2. Dispoñibilidade de colaboradores/as suficientes para atender o servizo cumprindo con todas as medidas.
  3. Calquer outra circunstancia que incida directamente no desenvolvemento do servizo.

O prazo de subsanación de documentación é de 5 días, rematando o venres 22 de xullo.

LISTAXE DEFINITIVO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2022/23 E VALES DE MATERIAL

FONDO LIBROS:

Rematados os prazos correspondentes, publicamos a listaxe definitiva da adxudicación do fondo solidario de libros de texto convocadas na Orde do 29 de abril de 2022. Esta adxudicación corresponde ao alumnado de 3º e 4º de primaria.

Poden consultalas no taboleiro interior de anuncios do centro.

Ao alumnado que aparece nas listaxes, entregaráselles ao comezo de curso os libros asignados nas súas titorías. Lembren as familias, que hai libros e cadernos de traballo que deben mercar ao non estar incluídos no fondo solidario.

VALES DE MATERIAL:

A partir do xoves 14 de xullo, pódese pasar a recoller os vales de material escolar e de libros concedidos no fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar (Orde do 29 de abril de 2022).

Estes vales entregaranse ás familias na secretaría do cento en horario de mañán (9:30 a 13.30 h.) ata o 22 de xullo ou a partir do 1 de setembro, presentando a copia do rexistro de solicitude.

Estas axudas serán entregadas aos  pais/nais ou no caso de delegar noutra persoa deberá traer unha autorización asinada.

SOLICITUDE SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2022 - 23

Apertura do prazo de solicitude para os SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR para o curso 2022-23 dende o luns 4 ATA O 13 DE XULLO inclusive,  en horario de 9:30h a 13:30h.

Documentación a presentar:

  • Solicitude servizos complementarios Transporte e Comedor escolar.
  • Autodeclaración (Obrigatorio)
  • Certificado de empadroamento da unidade familiar actualizado (Obrigatorio).
  • Documentación que acredita descapacidade alumnado.
  • Documentación que acredita pertencer a familia numerosa.
  • Incompatibilidade de horario laboral:

-Informe de vida laborar ou certificado de Persoal se é empregado público.
-Certificación da empresa do horario laboral ou duración da xornada laboral.
-Autónomos: 1- Certificación xustificativa de alta no IAE.

                    2-Declaración xurada responsable de horario laboral.       

 

 

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

Xúntase listaxe de libros de texto para o curso 2022/2023 correxido.

Desculpen as molestias.

ENTRADAS E SAÍDAS DE ALUMNADO

Mañá, día 8 de setembro empezan as clases do novo curso 2022-2023.

 

O alumnado accederá ao recinto escolar e ás dependencias da escola, por diferentes portas, con vistas a facilitar o acceso do alumnado ao centro e ás aulas.

 

  • O alumnado de infantil poderá acceder acompañado dun adulto ata a porta da entrada ao edificio de Educación infantil.

 

  • O alumnado de primaria accederá só.

 

ENTRADA E SAÍDA AO RECINTO ESCOLAR.

 

ALUMNADO TRANSPORTADO EN BUS ESCOLAR:

 

  • Porta da explanada de autobuses.

 

ALUMNADO ACHEGADO POLAS FAMILIAS:

 

  • Porta explanada de autobuses: Educación Infantil.

 

  • Porta principal de acceso ao recinto escolar: 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

 

  • Porta peonil fronte parque de bombeiros: 4º , 5º e 6º Educación Primaria.

 

ENTRADA E SAÍDAS AO EDIFICIO ESCOLAR

 

  • Porta principal de Infantil: Alumnado de Infantil.

 

  • Porta principal fronte á cancela de entrada peonil ao centro: 1º , 2º e 3º de Primaria.

 

  • Porta ao carón da biblioteca : 4º, 5º e 6º de Primaria.

 

HORARIOS

 

ALUMNADO TRANSPORTADO

INFANTIL E PRIMARIA

ENTRADA

SAÍDA

9.30 a 9.45 h

16.30 h

ALUMNADO NON TRANSPORTADO

ENTRADA

SAÍDA

INFANTIL: 9,45 a 9,55 h

INFANTIL: 14,40 H

PRIMARIA: 9,40 a 9,45 h

PRIMARIA: 14,45 H

ALUMNADO COMEDOR, NON TRANSPORTADO

SAÍDAS: ás 15,30 horas e ás 16,30 horas.

 

O acceso ao centro péchase ás 9.50 horas para o alumnado de primaria.

 

En caso de chegar con retraso, deberán agardar ata as 10.35 horas (inicio da 2ª sesión lectiva).

 

SAÍDA PARA ALUMNADO DE PRIMARIA NON TRANSPORTADO CON IRMÁNS/IRMÁS NO CENTRO.

 

  • AS ENTRADAS NON SE MODIFICAN. Cada alumno/a entra pola porta que lle corresponde segundo o seu curso.

  • O alumnado de infantil debe ser recollido na porta de infantil.

  • SÓ PARA IRMÁS/IRMÁNS DE PRIMARIA. Os irmáns/irmás de primaria sairán pola porta que lle corresponde ao de menor idade.

 

Estos horarios non afectan ao alumnado de 4º de Educación (Período de adaptación).

 

 

LISTAXES DEFINITIVAS SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2022 - 23

Publícanse as listaxes definitivas para o servizo de comedor do curso 2022-23.

Distribuir contido


by Dr. Radut