Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS NO SERVIZO DE COMEDOR 21_22

O Consello Escolar do 26 de xullo de 2020, acorda adxudicar definitivas as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/19 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 16 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2020/21.

ADMISION SOLICITUDES PARA COLABORADORES NO SERVIZO DE COMEDOR

Ábrese o prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar gurante o curso 2021/2022, ATA O 8 DE SETEMBRO.

HORARIO SECRETARÍA: 10:00h - 13:30h

RELACION LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/2022

Xuntamos relación de libros de texto para cada un dos niveis educativos para o curso 2021/22.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021 - 22

Informamos que todo alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2021/22 foi admitido agás as solicitudes de admisión presentadas para 2º e 4º de primaria, onde hai máis solicitudes que prazas.

Estas solicitudes foron baremadas e deberán agardar á publicación das listaxes definitivas antes do 18 de maio.

As listaxes poden consultarse no taboleiro ou chamando ao centro.

Teñen que formalizar a matrícula no centro dende o 20 ao 30 de xuño.

LISTAXES PROVISIONAIS SERVIZO COMEDOR CURSO 2021_22

O Consello Escolar reunido o 14 de xullo de 2021, acorda adxudicar provisionalmente as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, ou nos documentos adxuntos, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/2021 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2021/22.

Estas prazas están condicionadas a:

LISTAXES PROVISIONAIS AXUDAS DE MATERIAL E FONDO DE LIBROS CURSO 2021_22

A partir de hoxe publicamos no taboleiro interior de anuncios do centro a LISTAXE PROVISIONAL correspondente ao fondo de libros (3º e 4º de primaria), e a listaxe de vales de libros e material escolar para o curso 2021/22.

As persoas que presentaron a solicitude de maneira telemática, poden consultar a resolución a través da aplicación "FONDO LIBROS" unha vez publicadas as listaxes definitivas.

SOLICITUDE SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2021-22

Apertura do prazo de solicitude para os SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR para o curso 2021-22 dende o

1 ATA O 13 DE XULLO,  en horario de 10:00h a 13:30h.

Documentación a presentar:

REUNIÓN INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL

O vindeiro venres 2 de xullo ás 11:00h, faremos unha reunión informativa para as familias do alumnado que o vindeiro curso estará nas aulas de 4º de Infantil (3 anos).

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia.

Agardamos a vosa asistencia.

ALUMNADO DE RELIXIÓN - VALORES CÍVICOS E SOCIAIS

O alumnado que queira facer modificación na matrícula de Relixión Católica a Valores Cívicos ou viceversa, debe facelo en período de matrícula ata o 30 de Xuño.

En setembro non se poderá facer modificación.

MATRÍCULA ALUMNADO CURSO 2021-22

Ábrese o prazo para a matrícula do NOVO ALUMNADO que  foi admitido no noso centro para o curso 2021/2022 dende o  20 de XUÑO ata o 30 de XUÑO.  O horario de secretaría é  10:00h a 13:30 h. de Luns a Venres. Xuntamos documentación para a matrícula.