Recomendámosche

RECOMENDACIÓNS PARA O NADAL

Dende o equipo de biblioteca do CEIP Pedrouzos queremos compartir unhas recomendacións de lectura para esta época de Nadal. Boas vacacións a tod@s!

Recomendacións de Verán 2023.

Como cada ano dende o CEIP de Pedrouzos queremos desexar un bo verán a todos cheo de lecturas.

Aquí vos deixamos as nosas recomendacións

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA NADAL

Dende a biblioteca do CEIP Pedrouzos enviamos unhas recomendacións de libros para o Nadal. Unha aperta e boas festas.

Día do Libro 2020.

Estimadas familias, o equipo directivo e claustro da escola queremos neste día mandarvos unha mensaxe de ánimo; aproveitamos esta celebración para xuntarnos e rodearnos de historias un ano máis pero esta vez dende as nosas casas.
Será así:
TOD@S  XUNT@S E DENDE A CASA COMO PODEREMOS GAÑAR ESTA PARTIDA
E RECUPERAR A NOSA ESCOLA CHEA DE VIDA!
APERTAS E AZOS!!

Daniel Souto Pazó, premiado pola Voz de Galicia

Fallado o concurso infantil de redacción e debuxo da Voz de Galicia.

Máis de 1500 escolares de preto de 25 municipios na área de influenza da delegación da Voz de Galicia de Santiago de Compostela participaron nos concursos de debuxo e redacción "Coñece o teu concello".

Precisamente na modalidade de redacción, o noso compañeiro, veciño e alumno, Daniel Souto Pazó, gañou o primeiro premio no seu relato sobre a orixe de Brión.

Os gañadores recibirán un Apple Ipad mini e os cuatro accésits consistirán en sendas Tablet Samsung. Os agasallos entregaránse nun acto no pazo de Raxoi próximamente.

Non será este o primeiro nin o último premio para Daniel, lembremos que o curso pasado, Daniel recibirá un dos premios gañadores no XI Certame Literario do Concello de Ames.

Noraboa compañeiro, todos estamos orgullosos e disfrutamos co teu premio.

Premendo nesta ligazón, accederás ao traballo presentado por Daniel e premiado no concurso.

La historia de Patito Feo

El libro trata de una niña llamada
Patricia en la serie se llama Patito. La serie empieza con Patito que
vivía en Bariloche se fue a vivir a la capital de Buenos Aires
porque conoció a un chico llamado Matías que iba a jugar en el Boca
de futbolista.

Lo conoció cuando iba en la bici y se
callo y las gafas se fueron volando. Después de ese día Patito se
quedó enamorada del chico. Su madre Carmen y Patito se fueron al
pediatra. Cuando estaban en el pediatra como Patito no quería dejar
a su perro salchicha, lo metió en una bolsa.

Mario Cordo Nieto 8 anos

Remoldiño vai á feira

Xoan Cuba. Xerais

portada conto

Remoldiño ía á feria de Monterroxo. Remoldiño nunca fora na súa vida. Chegou á feria onde estaba o seu amigo Rolando. Foron a tomar un café.
Na feria compraron un coitelo, un sacho e unha navalla.
Foron a comprar unha pota.
Viron a un vello que tocaba o violín  .
Foron a comprar sementes, uns  chourizos  e  touciño.
Atopáronse co veciño e foron a tomar a comida.
Remoldiño regresou á casa no coche do seu  veciño.

Yolanda Sabugueiro (3º B)

¡Como está o galiñeiro!

Marta Álvarez  Ed. Xerais

galiñas dentro dun laboratorio