Comedor escolar

Encargada Delegada Correo electrónico Teléfono
Mª del Carmen Gil Blanco Susana Penabad Ramos comedor@pedrouzos.gal

MENÚS TERCEIRO TRIMESTE 2020-21

Publícanse os menús correspondentes ao 3º trimestre.

MENÚS SEGUNDO TRIMESTE 2020-21

Publícanse os menús correspondentes ao 2º trimestre.

MENÚS PRIMEIRO TRIMESTE 2020-21

Publícanse os menús correspondentes ao 1º trimestre.

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR

Logo das xestións realizadas tanto no Servizo de Comedores dependente da Consellería de Educación como diante doutros departamentos e servizos da propia Consellería, con data 29 de setembro, recibimos unha resolución do Secretario Xeral Técnico da mesma resolvendo que “se amplía o número de persoal de atención ao alumnado do comedor de xestión directa do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos mentres se manteña a actual situación da pandemia COVID-19, en 12 persoas quedando fixadas en 27 as persoas colaboradoras no comedor escolar”.

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR CURSO 2020-2021

Estamos tratando de reorganizar o servizo de comedor escolar para que un maior número de familias podan facer uso do mesmo. Logo das conversas mantidas coa responsable do Concello de Brión sobre este tema e buscando a colaboración de todos para solucionalo.

Comunicamos que: logo de recibir confirmación do Concello sobre a viabilidade de contratar monitores de actividades para poder ampliar a oferta do comedor, (as contratacións non dependen do centro educativo) mantémonos á espera de que tanto Inspección Educativa como o Servizo de Comedores dean o seu visto e prace.

Cando isto se produza tentaremos reorganizar o servizo en 2 quendas e dar así praza ao maior número posible de solicitudes presentadas.

COMEDOR ESCOLAR CURSO 2020-2021

Logo das reunións mantidas ao longo da mañá de hoxe tanto co Servizo de Comedores como con Inspección Educativa, comunicamos que a capacidade do servizo de comedor se verá condicionada ao cumprimento das normas recollidas nos protocolos das Consellerías de Sanidade e Educación elaborados para adaptarse ao contexto da COVID-19, á falta de persoal colaborador para garantir un servizo de comedor con garantías sanitarias suficientes, e a outros axustes.

SERVIZO COMEDOR ESCOLAR 20_21

O Consello Escolar, reunido hoxe en sesión ordinaria, informa que non temos suficientes colaboradores/as para poder ofrecer o servizo de comedor. As esixencias sanitarias establecidas no PROTOCOLO, fan que co número de colaboradores/as das que dispoñemos actualmente non poidamos ofrecer todas estas garantías.

Polo tanto, abrimos un prazo extraordinario de 24h, para que as familias poidan presentar as solicitudes para colaborar no servizo de comedor. De non contar con un número suficiente, o servizo verase afectado.

SERVIZO DE COMEDOR CURSO ESCOLAR 2020-2021

O 1O de setembro está previsto que comece o novo curso escolar.

A día de hoxe, as dúbidas e incertidumes son moitas sobre como vai ser ese inicio. Iremos informando puntualmente.

LISTAXES COMEDOR CURSO ESCOLAR 2020-21

No día de onte 27 de xullo, estaba previsto publicar as listaxes definitivas de alumnado que obtería praza no comedor escolar para o vindeiro curso.

O Consello Escolar decideu, por unanimidade, e ante as dúbidas e inconcrecións das medidas propostas por parte das Consellerías de Educación e Sanidade, agardar aos primeiros días de setembro para publicar esta listaxe á espera de que a Consellería de Educación complete as medidas propostas no PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021 con unhas INSTRUCIÓNS que sacará antes de que comence o curso.