VIDEOS OBRADOIROS AUDIVISUAIS

Deixámosvos unha mostra dos videos realizados polos alumnos e alumnas de 5º de primaria, a través da actividade organizada pola ANPA Andaravía e que AGARESO se encargou de executar.

VIVIR AQUÍ

Como todos os meses de novembro a igualdade convírtese nun dos principais aspectos que se traballa e festexa de forma especial nos centros educativos. En Pedrouzos ademais, a igualdade entre homes e mulleres, nenas e nenos incorpórase de forma transversal á programación anual, desenvolvendo actividades nas que este aspecto se coida e sempre está presente. As familias son parte necesaria para que este tipo de actuacións teñan un respaldo fora do colexio e que acaben callando. A ANPA impulsou este ano tamén uns obradoiros para o alumnado de 5º de primaria, a través de AGARESO, esta actuación estivo financiada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia. Durante varias semanas alumnas e alumnos puideron facer obradoiros de radio, análise de publicidade e realización de proxectos audiovusuais; o programa da TVG, Vivir Aquí, fíxose eco desta proposta e quixeron acompañarnos durante unha xornada para ver de perto as actividades e incorporalas nun programa especial que se emitiu este sábado 23 de novembro. Deixámosvos aquí o enlace para que o poidades ver: (preme na imaxe)

SAMAÍN 2019

Compartimos con vós o video que resume un día de medo!

CHARLA INFORMATIVA

O vindeiro martes 29 de outubro, ás 17:30 na Biblioteca do Colexio terá lugar unha charla informativa impartida pola ASOCIACIÓN AGARESO (Asociación Galega de Reporteiros/as Solidarios/as). A charla enmárcase dentro das actividades programadas pola ANPA grazas á subvención recibida da Secretaría Xeral de Igualdade para a realización de actividades que fomenten a igualdade entre mulleres e homes e que preveñan a violencia machista. Estades convidad@s.

VIDEO PRESENTACIÓN DO PROXECTO LECTOR

Deixámosvos aquí un video gravado o día 7 de outubro, durante unha das actividades do PROXECTO LECTOR, do noso colexio.

Agardamos que vos guste.

LISTADO PROVISIONAL ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

No documento adxunto podedes atopar o listado de alumnos e alumnas admitidas nas actividades extraescolares. Se atopades calquera erro, non dubidedes en consultar con nós para subsanalo.

andaravia.anpa@gmail.com  e  santiago@actex.es

ANPA ANDARAVÍA, ...BOS DÍAS, COLE!

Prezadas Familias

Como cada ano o servizo de BOS DÍAS COLE, estará dispoñible desde o primeiro día de curso ás 7:30 hrs.

Tedes nos documentos adxuntos, tanto o regulamento como a ficha de inscrición.

FOTOS DE GRUPO CURSO 2018/2019

Aquí tedes as fotos de grupo do curso que remata, poderedes descargar os arquivos ata o día 1 de xullo de 2019. Temos que agradecer o traballo de Mónica Pato, fotógrafa e nai do Centro Escolar que tivo toda a paciencia do mundo para "retratar" todos e cada un dos cursos que temos no noso Colexio.

Preme na imaxe para ver as FOTAZAS!

Comeza a semana dos Xogos Alternativos

Tal e como estaba previsto hoxe, luns 10 de xuño, comezou a semana de xogos alternativos no CEIP de Pedrouzos. Durante toda esta semana hai programadas diferentes actividades que se desenvolverán no patio escolar co apoio dun equipo de monitores e monitoras contratados pola ANPA. As actividades, que consisten no desenvolvemento de xogos coma o pano, tira soga, carreiras de sacos, zancos, petanca, futbol sen balón, etc.

Premendo na imaxe, Poderedes ver unha galería fotográfica resumo do primeiro día da actividade.

Xogos alternativos

Por razóns climatolóxicas A ANPA, vese na obriga de trasladar as actividades programadas para esta semana, para a vindeira. Quedando a programación planificada do mesmo xeito, comezaríase o luns 10 de xuño e remataría o venres 14 de xuño.
Consulta os xogos de cada xornada, premento na imaxe