Admisión alumnado

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA NOVO ALUMNADO - CURSO 2024/25

O prazo para formalizar a matrícula do NOVO ALUMNADO que  foi admitido no noso centro para o curso 2024/2025, ábrese o día 20 de xuño ata o 30 de xuño.  Para facer calquer modificación na matrícula do alumnado que xa está no centro, deberá facerse no mesmo prazo.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

Informamos que non hai variacións nas listaxes definitivas en relación ás provisionais. Estas listaxes poden consultarse no taboleiro do centro.

O alumnado que non está admitido debe agardar á fase de ADXUDICACIÓN SUBSIDIARIA que remata coa asignación de praza a mediados de xuño.

Polo tanto, as familias deberán esperar ata mediados de xuño para saber si finalmente obteñen praza no noso centro. Será nese momento no que nos poñeremos en contacto coas mesmas para logo formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de xuño.

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

O 1 DE MARZO, abre o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2024-2025 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo abrangue do 1 ata o 20 de marzo do 2024

Esta solicitude deberase presentar preferiblemente por SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, no centro educativo solicitado en primeiro lugar, ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común.

Poden descargarse os impresos accedendo a web da Consellería, e tamén estarán a disposición das familias no propio centro a partir do 1 de marzo.

RESERVA PRAZA ALUMNADO CURSO 2024-2025

Ábrese o prazo para a reserva de praza dos centros adscritos, (EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns).

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA:  Do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro.

Documentación:

- ANEXO I para cumprimentar a reserva o alumnado de centros adscritos, (Escolas unitarias e Alumnado de 6º).

ACCESO WEB CONSELLERIA

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA NOVO ALUMNADO - CURSO 2023/24

O prazo para formalizar a matrícula do NOVO ALUMNADO que  foi admitido no noso centro para o curso 2023/2024, ábrese o día 20 de xuño ata o 30 de xuño.  Para facer calquer modificación na matrícula do alumnado que xa está no centro, deberá facerse no mesmo prazo.

O horario de secretaría é  9:30 h. a 13:30 h. de Luns a Venres.

Documentación para a matrícula:

• Anexo III - 1.
  • Fotocopia do DNI dos proxenitores e do menor, se é o caso.
  • Fotocopia do Libro de familia.
  • Certificado de empadroamento actualizado da unidade familiar.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria e cartilla de vacinas.
  • Autorización de permiso de imaxe.
  • Autorización saídas extraescolares.
  • Autorización saídas de centro.
  • Autorización para saída dende transporte escolar.
  • Solicitude Transporte e Comedor escolar (OBRIGATORIO presentalo tanto soliciten ou non)
  • Cuestionario de alerxias e intolerancias alimentarias, se procede
  • Certificado que acredite minusvalía do alumno/a, se procede.
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
  • Enquisa uso familiar lingua.
  • Cuestionario uso da lingua.

Poden descargar os impresos ou recollelos en conserxería.

Deben traer as copias feitas así coma os orixinais para o caso de que se precise o seu cotexo. Non é preciso traer aquela documentación presentada durante o proceso de admisión (empadroamento, libro de familia...) a non ser que cambiase a súa situación.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2023/2024

Publícanse as listaxes definitivas de admitidos/as para o próximo curso. Poden consultarse no taboleiro do centro.

Lembrar que todos estes alumnos/as terán que formalizar a matrícula a partir do 20 de xuño ata o día 30 deste mesmo mes.

Lembren estar pendentes da información en web, xa que nesas datas e atendendo as instruccións da Consellería, irán publicándose os prazos para formalizar (se o precisan, a solicitude de Servizos Complementarios (Transporte e Comedor).

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-24

Informamos que todo alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2023/24 foi admitido agás unha solicitude de admisión presentada para  4º de primaria, onde hai máis solicitudes que prazas e outra que foi presentada fóra de prazo.

Estas solicitudes foron baremadas e deberán agardar á publicación das listaxes definitivas o do 15 de maio.

As listaxes poden consultarse no taboleiro do centro.

Teñen que formalizar a matrícula no centro dende o 20 ao 30 de xuño.

RESERVA PRAZA ALUMNADO CURSO 2023-2024

Teñen que facer solicitude de permanencia de praza o alumnado deste centro que vai continuar os seus estudos aquí para o curso seguinte, ou reserva de praza para alumnado de centros adscritos, (EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns).

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA:  Do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro.

Documentación:

- ANEXO I para cumprimentar a reserva o alumnado de centros adscritos, (Escolas unitarias e Alumnado de 6º)

- Documento de solicitude de reserva para o propio alumnado do centro (enviouse a través do alumnado ás familias).

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2022/2023

Lembrar que todos estes alumnos/as terán que formalizar a matrícula a partir do 20 de xuño ata o día 30 deste mesmo mes.

Lembren estar pendentes da información en web, xa que nesas datas e atendendo as instruccións da Consellería, irán publicándose os prazos para formalizar (se o precisan,  a solicitude de Servizos Complementarios (Transporte e Comedor).