Daniel Souto Pazó, premiado pola Voz de Galicia

Fallado o concurso infantil de redacción e debuxo da Voz de Galicia.

Máis de 1500 escolares de preto de 25 municipios na área de influenza da delegación da Voz de Galicia de Santiago de Compostela participaron nos concursos de debuxo e redacción "Coñece o teu concello".

Precisamente na modalidade de redacción, o noso compañeiro, veciño e alumno, Daniel Souto Pazó, gañou o primeiro premio no seu relato sobre a orixe de Brión.

Os gañadores recibirán un Apple Ipad mini e os cuatro accésits consistirán en sendas Tablet Samsung. Os agasallos entregaránse nun acto no pazo de Raxoi próximamente.

Non será este o primeiro nin o último premio para Daniel, lembremos que o curso pasado, Daniel recibirá un dos premios gañadores no XI Certame Literario do Concello de Ames.

Noraboa compañeiro, todos estamos orgullosos e disfrutamos co teu premio.

Premendo nesta ligazón, accederás ao traballo presentado por Daniel e premiado no concurso.

danielsoutopazo.pdf51.4 KB