Votación á mellor canción galega e portuguesa

Até o 27 de marzo podes votar pola mellor canción galega e portuguesa. As finalistas son: A Garota Não 422, Ana Bacalhau - Não Vás Embora, Rapaz!, Buba Espinho - Ao Teu Ouvido feat.

7º Concurso de Microrrelatos

A Asociación PuntoGal e a Real Academia Galega teñen aberto, ata o 29 de febreiro, o prazo para participar no VII Concurso de microrrelatos.

Roscolongo

Comeza o Xogo do Roscolongo  organizado polo Equipo de Dinamización.

Finalistas de Xadrez do curso 2009-10

Finalistas das Xornadas de Xadrez do curso 2009-10 organizadas polo profesor de E. Física AFM

Finalistas de Xadrez do curso 2009-10

2020/21 - Pintar ten premio - Concurso Olla a palabra do dia

(Clica en PINTAR PALABRAS TEN PREMIO) .Ver resumo coas palabras seleccionadas.

A Real Academia Galega e a Fundación Barrié convocan,O Concurso Olla a Palabra do Día! está dirixido ao alumnado de .... , primaria ...

2020/21 Palabra galega do ano

Na escola estamos a elixir as mellores palabras galegas deste ano 2020 (as máis curiosas, simpáticas, novidosas ...). Esta actividade, nada dende o Equipo de Dinamización Lingüística,  foi comunicada a todas as titorias para traballar tamén de forma voluntaria e  particular en cada aula. Nas Aulas Virtuais , os mestres de E.