Persoeir@s

2022 - O ex-alumno Pablo Sueiro comeza a controlar satélites en Alemaña

Pablo Sueiro Martínez, de 22 anos,  aproveita a oportunidade laboral de traballar na empresa  que facilita os controladores, analistas e enxeñeiros á Axencia Espacial Europea (ESA) e Eumetsat (Organización Europea para a Explotación de Satélites Meteorolóxicos).

Emilia Pardo Bazán

Durante todo este  ano 2021 estase a homenaxear a escritora galega Emilia Pardo Bazán no cine, teatro, nas aulas, en lecturas, actos oficiais, etc. Fai 100 anos do seu pasamento. Nós deixamos aquí un pequeno Brincaletras desta muller valente nunha época onde o patriarcado era abafador, xa que a muller estaba vetada en moitos campos, sobre todo nos profesionais e artísticos. Chegou a dicir: "Apenas poden os homes formarse unha idea do difícil que é para a muller adquirir cultura autodidacta e encher os claros da súa educación". Entre outras cousa, a muller estaba vetada para entrar na univesidade. Se queres ampliar coñecementos sobre E. Pardo Bazán, incluso ler algunhas das súas obras podes facelo na Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes.

Mulleres Galegas

Día da Ciencia en Galicia - 2021

A homenaxeada este ano 2021 no Día da Ciencia en Galicia  (8 de outbro) foi a xenetista Jimena García de la Vega.

2013/14 - Irene Sendler

As Escolas Asociadas da UNESCO da Galiza traballamos conxuntamente para o XXVI Congreso Estatal da Rede PEA, xunto con outros, o tema de Irene Sendler, dentro do Holocauto Nazi.

Ver paneis que se levaron ao Congreso