2009/10 - Traballos sobre Primeiros Auxilios

Traballos feitos polo alumnado de 6º en E. Física

Álbum: 2009/10 -> Traballos Primeiros Auxilios

O Prato de Harvard no Día da saúde (7 de abril)

Aquí tes unha actividade  H5P feita na escola para coñecer os alimentos saudables.  Coñeces o Prato de Harvard?    Tamén chamado Prato para Comer Saudable, é unha guía visual para axudar a educar e motivar ás nenas e nenos a comer ben e manterse en movemento. Dun golpe de vista, a imaxe presenta exemplos das mellores opcións de comidas e almorzos saudables e destaca a importancia da actividade física como parte da fórmula para manterse san. FACER A ACTIVIDADE  (Arrastra o alimento para o seu lugar) . Consulta este enlace para aprender máis sobre como manterte sá e despois fai a actividade, arrastrando cada alimento á categoría que lleva corresponde.

Táboas de exerciciós

Decálogo de Hábitos Saudables

Primeiros Auxilios

Traballo feito no curso 2013-14, seleccionado para ter permanentemente nun dos blogues desta páxina. Tamén se poderá ver no blogue de Traballos na Etiqueta ALUMNADO. Ver máis traballos.

RCP - Reanimación Cardiorespiratoria

Vídeo feito no curso 2014/15 -  Ver vídeo sen publicidade.

Ver en youtube:

Ver traballos