Vídeo idiomas

Baixo o ceo de París. Temos o pracer de presentar este precioso audiovisual no que participa 2ºB coa Teacher de Inglés, 4ºC co seu titor Celso Diz e o alumnado de francés coa profesora Mar Villaverde Lamas. Esperamos que vos guste. Nel podedes ver as tres linguas presentes nos dous centros.

( categories: )

"How Doctor Simon saved The Magic Circus" nos `Contes de Babel´- Programa Erasmus

Nesta plataforma europea está publicado o noso conto HOW DOCTOR SIMON SAVED THE MAGIC CIRCUS. Podedes apreciar os contos participantes e deixar os voso comentarios.

Magic-Circus

Obra de teatro que representará o alumnado de  3ºC. Narrada en Inglés por Marta Moersen e Lee

Halloween - Theatre - The old lady who was not afraid of anything

Enviado por Fabiola o Ven, 03/11/2023 - 17:46