2023-24

LIBROS DE TEXTO 2024/25 - CAMPOLONGO

Formalización de matrícula 2024/25

Mañá día 20 comezará o plazo para a formalización de matrícula do curso 2024/25 para o alumnado de novo ingreso. Rematará o 30 de xuño.

Grazas.

Enquisa ANPA

Dende a ANPA, e de forma anónima e voluntaria, as familias poderán cubrir esta enquisa para coñecer a súa opinión sobre o plan educativo "EDIXGAL"

Enquisa

Graduación de 6º - Promoción 2018-2024

Xúntanse as cancións das actuacións

Álbum: 2023-24 -> Graduación de 6º

Teatro - Mamasiña que medo - 5ºC

Excursión fin de curso de 1º

O martes 12 de xuño o alumnado de 1º fixo unha saída a Bueu. Fixeron un obradoiro no Museo Massó, e visitaron un museo-asteleiro tradicional.

Galería de fotos.

HortaChef 2024

Álbum: 2023-24 -> HortaChef

O alumnado de 5 anos do EEI Crespo Rivas visita a nosa escola

Esta semana tivemos a visita do alumnado da EEI Crespo Rivas. Moitos deles sequiran a seguinte etapa educativa na nosa escola.

O alumnado de 5 anos do EEI Crespo Rivas visita a nosa escola

Vídeo idiomas

Baixo o ceo de París. Temos o pracer de presentar este precioso audiovisual no que participa 2ºB coa Teacher de Inglés, 4ºC co seu titor Celso Diz e o alumnado de francés coa profesora Mar Villaverde Lamas. Esperamos que vos guste. Nel podedes ver as tres linguas presentes nos dous centros.