2014-15

2014/15 - Mamasiña que medo

Obra de teatro do  alumnado de 4ºB durante o curso 2014-15 , baixo a dirección da mestra Mª Cecicila Sierra Garrido.

2014/15 - O merlo branco

Fixéronse dous grupos para representar a mesma obra de teatro.  Representada polo alumnado de 4ºA durante o curso 2014-15, baixo a dirección de Mª Carmen López.

2015 - Vídeo da Xornada Atlantica en Lourido (REGAU)

Na Xornada Atlántica participaron  as Escolas Asociadas Unesco do momento: CEIP Campolongo, CEIP Manuel Vidal Portela, CEIP Cabanas, CEIP Isidora Riestra, IES Pedra da Auga ...

2014/15 - Xornada Atlántica

Polo Día do Medio Ambiente, na praia de Lourido da REGAU (Rede de Escolas Galegas Asociadas Unesco). Traballouse principalmente o Arte Efímero cos materiais que hai nas praia. Léronse frases medio ambientais con xestos de yogote e fíxose un S.O.S. coas algas e cos rapaces coa finalidade de concienciar a todos da necesidade de coidar a nosa casa, O PLANETA TERRA