2013-14

2013/14 - Amelia quere un can

Obra de teatro escenificada polo alumnado de 4ºC no curso 2009-10 no CEIP Campolongo, baixo a tutela da súa mestra Sira Á. S.

2013/14 - O Conuco do Tío Coello

Pequena obra de teatro feita polo alumnado de 3ºC no mes da lingua, durante o curso 2013/14, baixo a dirección de  María G. Martínez Mariño

2013/14 - "A ratiña presumida" e "O galo kiriko"

Alumnado de 2ºB facendo dúas obras de teatro de dous contos, baixo a dirección da mestra María del Carmen López González.

Curtas "Ranilda" e "A noite das mudanzas"

Primeiros Auxilios

Traballo feito no curso 2013-14, seleccionado para ter permanentemente nun dos blogues desta páxina. Tamén se poderá ver no blogue de Traballos na Etiqueta ALUMNADO. Ver máis traballos.

RCP - Reanimación Cardiorespiratoria

Vídeo feito no curso 2014/15 -  Ver vídeo sen publicidade.

Ver en youtube:

Ver traballos

2013/14 - Camiños Escolares

Álvaro, Carla, Jorge A, Carolina, Jorge F. e Sira. Son seis alumnos de sexto curso de Primaria do CEIP Campolongo de Pontevedra e dende o mes de setembro van camiñando sós ao colexio, sen adultos "que estén todo el rato preguntándote: '¿hiciste la cama?'" e, para tranquilidade propia e das súas familias e profesores, senten que"voy seguro, no me va a pasar nada".

2013/14 - Aves en perigo de extinción

Traballo feito coa mestra Mª Gloria e presentado no Congreso da Unesco dese curso. Ver na Galería

Álbum: 2013/14 -> Aves en perigo de Extinción