Club de Ciencia

Os experimentos e actividades científicas permiten aos nenos e adolescentes desenvolver a súa creatividade e iniciativa, agudizar o seu sentido crítico e darlle unha maior significación á aprendizaxe das ciencias.

A finalidade do club de ciencia é auxiliar ao alumno para afirmar e profundar os seus coñecementos teóricos por medio de experiencias totalmente prácticas, ademais de contribuír a formar unha disciplina con base no método científico, fundamental no mundo que o rodea.

No curso 2018-2019 o CEIP Plurilingüe Ben-Cho-Shey solicita a participación no programa da Consellería "Club de Ciencia" coa proposta de levar a cabo esta actividade co alumnado de 4º curso de Educación Primaria fora do horario lectivo.

• Ángela Guede Mojón
  • Isabel Blanco Pumar (coordinadora)

No curso 2019-2020 continuamos participando no programa da Consellería "Club de Ciencia" coa proposta de levar a cabo esta actividade co alumnado de 5º e 6º curso de Educación Primaria fora  do horario lectivo. Ademais das mestras que xa participaban no club únese Nancy Fernández Cid.

Na seguinte ligazón podedes ver máis información sobre o programa e a resolución definitiva na que se inclúe o noso centro.

No curso 2021-2022 continuamos participando no programa da Consellería "Club de Ciencia" coa proposta de levar a cabo esta actividade co alumnado de 1º,4º e 6º curso de Educación Primaria.

• Nancy Fernández Cid
  • Susana Alonso Jardón
  • María José Pato Fernández
  • Mª Teresa Martínez Alonso

No curso 2022-2023 continuamos participando no programa da Consellería "Club de Ciencia" coa proposta de levar a cabo esta actividade co alumnado de 2º,4º e 5º curso de Educación Primaria.

• Nancy Fernández Cid
  • Mª Jesús Freire Yáñez
  • Lidia González Mato
  • Mª Teresa Martínez Alonso

No curso 2023-2024 continuamos participando no programa da Consellería "Club de Ciencia" coa proposta de levar a cabo esta actividade co alumnado de 1º,3º e 5º curso de Educación Primaria.

• Marta Rodríguez Novoa
  • Mª Jesús Freire Yáñez