39.- Obradoiro sobre electricidade.

Ou pasado día 18 de marzo tivo lugar un obradoiro sobre electricidade organizado dende ou Club de Ciencias para ou alumnado que participa en dito club.

Todos os nenos e nenas experimentaron os efectos da electricidade estática sobre ou cabelo, puideron coñecer e ver en funcionamento dunha máquina xeradora de electridade estática, ou xerador de Van Graaff e crearon ou seu propio circuíto eléctrico. Finalmente, ou alumnado de primeiro creou un robot pintor  e ou alumnado de terceiro e quinto crearon unha tarxeta cun pequeno circuíto que se iluminaba.

Foi un obradoiro moi interesante no que todos os nenos e nenas aprenderon e desfrutaron da ciencia, unha forma atractiva para iniciarse no mundo da electricidade a través da experimentación e a construción de circuítos eléctricos. A través de xogos, o alumnado “iluminou” as súas propias creacións e aprenderon as bases tecnolóxicas da electricidade.

O álbum elixido (aid = 342) non ten ninguha imaxe, ou non é público!