Día da Muller na Ciencia

Para celebrar este día tivemos a visita de María a Tifoidea que veu do pasado para contarnos a súa historia e explicarnos a importancia da hixiene e do coidado persoal na transmisión de bacterias.

O alumnado aprendeu a crear un caldo de cultivo e tomar mostras. Neste caso para comprobar a diferencia existente entre mans lavadas sen xabón e mans sucias tomáronse mostras de varios alumnos en distintos tarros de cristal e deixáronse algún días en repouso. O alumnado puido observar a contaminación na mostra das mans máis sucias con respecto a das mans que se lavaran coidadosamente con xabón.

Nesta sesión do Club os alumnos tamén aprenderon sobre distintas mulleres científicas e fixeron un xogo de emparellamento para familiarizarse con elas.

Álbum: STEM 2020-2021 -> Día da muller na ciencia