Non deixedes de visitar o Mercado de Nadal que organiza o alumnado de 4º ESO

mercado de ndal

Os mozos e mozas de 4º ESO volven organizar un rastro para financiar a viaxe de fin de curso a Roma e Florencia. Desta volta, será un Mercado de Nadal que terá lugar o próximo venres 30 de novembro na Alameda de Talo Río a partir das 17h30. Contaremos unha vez máis coa colaboración do Concello de Soutomaior, en concreto da Concellería de Cultura, que ese día, tras a actuación de Barafunda coa obra "A xogar cos trasnos de nadal", procederá á inauguración do alumeado das festas coa axuda dun dragón voador. O programa terá continuación no mes decembro e ata o día de Reis con máis actividades orientadas sobre todo ao público infantil e familiar.

No Mercado venderanse artigos de 2ª man, xoguetes, agasallos, larpeiradas e, ademais, as manualidades navideñas que os alumnos e alumnas elaborarán xunto cos maiores do centro de día Boas Apertas, que dende o primeiro momento mostrou a súa total disposición a participar nesta proposta.

book | by Dr. Radut