Acrosport, música e xogos para despedir o noso primeiro curso

O venres 21 rematou este primeiro curso de existencia do noso IES cunha intensa xornada de actuacións artísticas e deportivas, que comezou cunha presentación do Proxecto Somos Artistas. Os Departamentos de Educación Física e Música organizaron os exercicios de acrosport e as interpretacións musicais que prepararon durante o último trimestre cos seus grupos e que ensaiaron arreo nas semanas previas para actuaren diante dos seus compañeiros e compañeiras. Ademais, proxectáronse os vídeos no que o alumnado de 4º ESO escenificou poemas de diferentes temáticas que xa nos impresionaran na súa estrea no Festival das Letras Galegas e que podedes ver na blog do Proxecto Falemos. Unha vez rematado o festival no ximnasio, a emoción trasladouse á pista exterior coa desputa das semifinais e a final do I Torneo de Fútbol sala que organizou o alumnado de 1º de Bacharelato.

Desexamos a toda a comunidade educativa do IES de Soutomaior unhas felices vacacións. Vémonos en setembro!

book | by Dr. Radut