Literatura, música e muller na véspera do Día das Letras Galegas

O pasado xoves 16 de maio o alumnado de 1º da ESO puido asistir a unha dupla actuación no ximnasio do IES. Por unha banda, os diferentes grupos de 2º ESO realizaron unhas actuacións musicais e de baile, mentres que, por outra banda, o alumnado de 4º da ESO impresionou os seus compañeiros e compañeiras cunhas preciosas escenificacións de poemas realizados por autores e autoras coñecidas.

Para coñecer polo miúdo estas dúas actividades convidámosvos a entrar no blogue do proxecto Falemos de ti e de min, onde teredes cumprida información do desenvolvemento destes traballos, acceso ás letras compostas polo alumnado, imaxes e outros materiais que dan boa conta do grande labor realizado polos rapaces e rapazas destes cursos e o seu profesorado.

O IES de Soutomaior pechou unha semana dedicada ás Letras Galegas, nova no dixital Galicia Sur (23-05-2019).

book | by Dr. Radut