Entroido 2019

grupo Diego

O pasado venres 1 de marzo celebramos o primeiro entroido do IES cun Concurso-Desfile no que participaron 12 grupos que encheron a mañá de humor, imaxinación e coreografías e actuacións enxeñosas, choqueiras e reinvindicativas. Ademais, houbo photocall e un Meco, que nos foi metendo en ambiente nos días previos.

Hai que agradecer a colaboración de todo o alumnado e o profesorado que fixo posible a celebración, en especial ao presentador (Fernando Blanco) e aos membros do xurado (Gabino Pérez, Orlando e Marta pola banda do profesorado e mais Antía Cortegoso e Anxo Martínez en representación do alumnado). Aínda que todos e todas os participantes no concurso recibiron un aplauso merecido polo bos momentos que nos fixeron pasar e os traballos dos días prevos, houbo grupos gañadores, que foron:

• 1º Premio: 1º Bacharelato.
  • Accésit á mellor coreografía: 1º ESO B.
  • Accésit á proposta máis orixinal: 2º ESO B.
  • Accésit ao mellor disfraz: 2º ESO A.

Na Galería de Imaxes do Entroido 2019 tedes unha boa mostra do que foi a celebración.

book | by Dr. Radut