Visita a Santiago de Compostela

O pasado martes 11 de abril o alumnado de 2º de Bacharelato realizou unha saída a Santiago de Compostela. Nesta saída, organizada conxuntamente polos departamentos de Matemáticas e Xeografía e Historia, o alumnado dividiuse en 3 grupos para realizar distintas actividades:

- O alumnado de Métodos Estatísticos coñeceu de primeira man o traballo do IGE (Instituto Galego de Estatística).

- O alumnado de Tecnoloxía Industrial visitou o CESGA (Centro de Supercomputación de Galicia).

- O alumnado de Humanidades e Xeografía aproveitou a viaxe para visitar o CGAC (Centro Galego de Arte Contemporánea) e o Museo do Pobo Galego.

Ademais, os dous primeiros grupos foron recibidos na facultade de Matemáticas pola actual decana, Elena Vázquez Cendón, quen lles fixo unha breve introdución das titulacións que poden cursarse neste centro para, a continuación, realizar un percorrido polo edificio da facultade.

A saída pechouse cun paseo polo casco vello de Santiago, unha cidade con moita vida universitaria.

Foto I visita FACULTAD DE MATEMÁTICAS

Foto II visita FACULTAD DE MATEMÁTICAS