Intenso programa de actividades no IES

clube

Reunión do Clube de Lectura de BD "Marcando a diferenza"

O noso IES acolleu na recta final do 1º trimestre e nestas primeiras semanas de xaneiro un intenso programa de actividades organizadas por diferentes departamentos (Bioloxía, Inglés e Tecnoloxía) para complementar os contidos que se traballan nas aulas. Así mesmo, realizáronse diferentes obradoiros e saídas nas que colaboraron o Departamento de Orientación, as titorías e a Concellaría de Xuventude e a OMIX de Soutomaior, que unha vez máis ofertaron os seus proxectos educativos ao noso centro facilitando os recursos precisos e supervisando en todo momento o seu desenvolvemento. Hoxe mesmo deu comezo unha iniciativa ambiciosa, x(É)nero versos contra a violencia de xénero, do que daremos conta máis adiante conforme se vaian realizando as distintas sesións.

Para saber máis destas actividades, convidámosvos a ler os artigos publicados polo alumnado implicado:

Ademais, un bo número de alumnos e alumnas da ESO e Bacharelato foron premiados no XVII Concurso de postais de Nadal de Soutomaior, que foi dinamizado no IES polas profesoras Ana Aguiar e Victoria González (Educación Plástica e Visual). Aquí podedes ver os traballos galardoados e as fotos do acto de entrega de premios.

Por último, tras as merecidas vacacións, os Clubs de Lectura retomaron as reunións semanais. Aos clubs de banda deseñada que coordina a profesora Cristina Méndez sumouse o de narrativa breve que guía o profesor Fernando Blanco. Podedes seguir o seu día a día no seu blogue.

book | by Dr. Radut