Baile de Disfraces - Carnaval 2018

O venres, día 9 de febreiro, tivo lugar no salón de actos do Instituto a quinta edición do concurso de disfraces para ir "quentando motores" cara o Carnaval. No presente curso, cada clase preparou unha coreografía e posta en escea do tema que previo sorteo lle foi asignado (todos eles relacionados cos "debuxos animados"), e así foron desfilando, bailando e interpretando todo o alumnado e profesorado nun ambiente de festa e diversión.

O primeiro premio foi compartido entre "Monster High" e "Inazuma Eleven", mentres que o segundo premio correspondeu a "Dora la Exploradora". Por último, o premio do público recaeu en "Las supernenas".

Facendo click na seguinte imaxe accédese a algunhas fotos do festival e das mácaras expostas na entrada do centro, elaboradas polo profesor Bernardino Cerviño Castro e o seu alumnado de Educación Plástica e Visual:

Álbum: Escolares -> Carnaval 2018