Conferencia sobre o ozono ao alumnado de 4º ESO e 1º BAC

O alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC participou no día de hoxe, mércores 29 de novembro, no salón de actos do centro  nunha actividade proposta por Ignacio Ramírez, estudante de doutorado no EPhysLab da Universidade de Vigo (Departamento de Física Aplicada da Universidade) e que actualmente traballa na recuperación e validación de medidas de ozono troposférico.

Esta actividade desenvólvese coa axuda do Consello Social da Universidade de Vigo e coa colaboración da Real Academia Galega de Ciencias, xa que este ano adícase a BALTASAR MERINO o día da Ciencia en Galicia 2017.

De feito, o primeiro que poidemos ver na conferencia foi o seguinte vídeo sobre Baltasar Merino Román e na segunda parte Ignacio Ramírez explicounos o método Schönbein para medir o nivel de ozono presente no ambiente.

Álbum: Escolares -> Conferencia sobre o ozono