Acto de recoñocemento aos mellores expedientes da ABAU

No día de hoxe, venres 30 de xuño, tivo lugar no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia un acto de recoñecemento aos alumnos/as coas mellores cualificacións nas probas de acceso a universidade na nosa Comunidade Autónoma. Todos os alumnos cunha nota superior a 9 puntos na fase xeral da selectividade foron homenaxeados neste acto en Santiago de Compostela e entre eles encontrábanse 6 alumnos/as do IES Río Cabe.

As súas cualificacións nesta fase xeral, por orde alfabética, foron:

Mª Fernanda Aguilera Manucci conseguiu unha nota media de 9,206.

Cristina Álvarez Vázquez conseguiu unha nota media de 9,252.

Iker González Blanco acadou unha nota media de 9,630.

Julia Mª Pérez López acadou unha nota media de 9,006.

Marta Rodrigo Rodríguez acadou unha nota media de 9,420

Lucía Rodríguez Romanos conseguiu unha nota media de 9,720

Os 6 alumnos do IES Río Cabe acudiron a Santiago acompañados do Director do centro, Manuel Sánchez Seco. O reitor da USC, Juan Viaño, presidiu este acto, no que participaron 597 estudantes de 179 centros de ensino medio de toda Galicia.

Dos 38 alumnos do IES Río Cabe que foron cualificados como aptos na avaliación de bacharelato para o acceso a universidade, 6 deles obtiveron unha nota maior a 9 puntos e gañaron o dereito a asistir a este acto, sendo o do IES Río Cabe un dos maiores porcentaxes de alumnado cunha nota superior a nove de toda Galicia.