Despedimos a Jessica Hasson

Jessica Hasson foi durante o curso escolar 2016/2017 a nosa auxiliar de conversa en lingua inglesa. O 31 de maio rematou a súa estadía no noso centro e en Galicia. Durante o próximo curso realizará a súa actividade como auxiliar de conversa nun centro da provincia de Málaga. O profesorado máis o alumnado dámoslle un sentidiño adeus agradecéndolle todo o traballo feito durante estes meses e a súa implicación para que aprendamos a expresarnos mellor en inglés. ¡GRAZAS e ATA PRONTO!

Desexámoslle moita sorte no seu futuro e o IES Río Cabe espera poder seguir contando nos vindeiros cursos con auxiliares de conversa como Hannah Greider (curso 2014/15), Tlaloc Villareal (curso 2015/2016) e Jessica.

Na seguinte foto de despedida aparece Jessica xunto a profesora Eva Dios, xa que a materia de Música en 3º ESO ímpártese en inglés.