Acto de graduación do alumnado de 2º de Bacharelato - 2017

O venres 26 de maio celebrouse o tradicional acto de graduación da promoción que remata os seus estudos de bacharelato no curso académico 2016/2017.

A partires das 20 horas tivo lugar no Salón de Actos do Centro un acto no que interviron en primeiro lugar o director do centro, Manuel Sánchez Seco, para darlle a despedida aos alumnos/as e desexarlle o mellor no seu futuro académico e profesional, Manuel López Martínez, profesor de educación física xubilado do centro;  e, por último, en representación do Concello de Monforte de Lemos, o Alcalde José Tomé Roca.

Tamén deron un emotivo discurso dous alumnos de Bacharelato para rememorar anécdotas e despedirse do IES Río Cabe ao finalizar a súa estadía neste centro. Disfrutamos da actuación musical dalgunhas alumnas (Claudia Virginia Peña Martínez e Ana Gómez López) e visionamos un vídeo de despedida.

Na cafetería do centro serviuse un pequeno ágape para o alumnado, as súas familias, profesorado do centro e os invitados ao acto. E por último, alumnado máis profesorado compartiron mesa e mantel na cea que tivo lugar no restaurante "Manuel Bistró".

Clickando na seguinte imaxe accédese a unha galería de fotos do acto de graduación de Bacharelato: