Excursión ao teatro en francés do alumnado de 2 ESO

O alumnado de 2 ESO asistiu o mércores 30 de novembro a unha representación teatral en francés no Teatro Principal de Ourense, onde puideron contemplar a obra “Le petit prince”, adaptación da coñecedísima obra de Antoine de Saint-Exupéryinterpretada pola compañía Eina d’Escola.

Tamén aproveitaron a viaxe para visitar dúas exposicións no Centro Cultural Marcos Valcarcel:

-          - Exposición: Experimenta 10+1 ( 10+1 dialécticas experimentais coa cor, forma, luz, e materia.

-          - Exposición de Lola Figueiras "Poemas Visuais".

E ademais, tiveron tempo para visitar o centro comercial “Ponte Vella”, almorzar, facer algunhas compras e regresar a Monforte de Lemos ás 17 horas da tarde. Facendo click na seguinte imaxe se accede a unha pequena galería de fotos da actividade: