Excursión a Roma

27/06/2014: ¡¡¡¡ Última hora !!!!

O avión de regreso a España leva como mínimo 2 horas de retraso, polo que os alumnos non chegaran a Monforte de Lemos ata despois das 21:00 horas ou incluso máis tarde.

26/06/2014: As visitas de hoxe estiveron centradas en Vila Medicci, Vila Borghese, paseo pola vía do Corso para facer as últimas compras e mercar recordos da viaxe, saída nocturna para ver un espectáculo de luz e son no foro romano e acaban de poñer punto e final a excursión deitándose na cama.

Mañá as 7 de mañá teñen que estar en pé para comezar o regreso. A chegada a Monforte de Lemos está prevista para as 19:00 horas.

25/06/2014: No día de hoxe os/as alumnos/as tiveron tempo libre para ir de compras na vía do corso. Ademais tocou vista a Roma Imperial, Coliseo e San Pietro in Vincole para ver o Moisés de Miguel Ángel.

24/06/2014: Hoxe visitaron o Vaticano, capela Sixtina, campo di fiori e paseo polo Trastévere. Encóntranse todos en plena forma aínda que con algo de cansancio.

Os profesores acompañantes informan de que chegaron á cidade de Roma perfectamente, despois da viaxe de madrugada, e a estas alturas do día @s alumn@s atópanse "totalmente esgotados".

No día de hoxe fixeron unha "city-tour" por Roma con guía, unha parte do tempo no autobús e outra parte camiñando. Percorreron o barroco, a Fontana de Trevi, praza Navona, praza de España... e regresaron ao hotel dando un paseo por toda a cidade.