3º ESO_4º ESO_EduReferentes

15.01.2024

O 15 de xaneiro tivemos o pracer de contar no noso centro co Proxecto EduReferentes que ten como finalidade achegar ao noso alumnado, información e acompañamento para facilitar o seu coñecemento sobre o mundo laboral, dende unha perspectiva de xénero.

Con tal motivo tivemos a visita da Directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa; Judith Fernández Novoa e a Xefa Territorial de Lugo Sagrario Sánchez Ramil, acompañando a Carla Reyes Uschinsky, presidenta de Executivas de Galicia e a Susana Pérez Crespo coordinadora do programa.

Nesta ocasión tivemos o pracer contar cos testemuños de grandes referentes nos seus respectivos ámbitos laborais, mil grazas e unha forte aperta para Isabel Aguirre e Marivi Iglesias.

O alumnado que acudiu aos relatorios foi o de 3º ESO e 4º ESO, o cal gozou moito da experiencia. Unha vez rematados os relatorios, o alumnado de 3º ESO participou nun taller do proxecto.

O 1 de marzo tiveron lugar as sesións de mentoría individualizada co alumnado seleccionado de 3ºESO da man de Mariví.

Pica AQUÍ para ler a notica na web do Portal Educativo - Xunta de Galicia.

Álbum: Escolares -> 2024_01_15_2ª AVA_3º ESO_4º ESO_EduReferentes
Carta Informativa EduRefrentes (1).pdf727.71 KB