Saída Xacemento Arqueológico, Torre da Homenaxe e adega Regina Viarum

No ciclo de Turismo rematamos as saídas do mes de outubro con tres visitas: xacemento arqueolóxico do Preguntoiro, San Vicente do Pino e adega Regina Viarum.

Desprazámonos ata o xacemento medieval do Preguntoiro para ver as excavacións arqueolóxicas que están levando a cabo un equipo de investigadores da Universidade de Lisboa, do Instituto de Ciencias do Patrimonio do CSIC, e da Universidad Complutense de Madrid.

Xurxo Ayán, director técnico da iniciativa, foi o noso cicerone nesta visita e explicounos que tratan de afondar nas orixes do mosteiro de San Vicenzo xa que as tumbas excavadas na roca -ademais doutros achados actuais parecen indicar a existencia dun eremitorio antecedente de Pombeiro, ao tempo que pretenden obter máis datos sobre o pasado da Ribeira Sacra

.

Na visita á Torre da Homenaxe é a igrexa do Conxunto monumental de San Vicente do Pino contamos coas explicacions de Mabel, ex alumna do Ciclo, e con Berta, alumna a piques de rematar o proxecto final.

Con Mabel percorremos a igrexa para coñecer os recientes traballos de rehabilitación entre os que se atopa a recuperación das pinturas murais situadas na cabeceIra do templo.

Berta acompañounos polo interior da musealizada Torre da Homenaxe explicándonos a historia da mesma para rematar no máis alto disfrutando das vistas do Val de Lemos.

A última saida, organizada por Noelia -alumna do Ciclo de Turismo-, tivo como destino a adega Regina Viarum en Amandi.

E alí, documental, visita guiada con explicacións dos diferentes procesos de vinificación, cata e desfrute da panorámica dos canóns do Sil dende a terraza que colga sobre os viñedos.