Coas musas de Dona Emilia

O pasado venres 14 de xuño, alumnado e profesorado de nocturno do IES Río Cabe, desprazáronse ó concello de Lalín para aproximarse á figura de Emilia Pardo Bazán.

A actividade incluíu a visita á Fraga de Catasós e ó Pazo de Quiroga, no lugar de Quintela, onde a escritora pasou longas tempadas ó ser ambos propiedade da familia do seu home, José Quiroga Pérez de Deza. No paseo pola fraga, declarada Monumento Natural, puideron contemplar carballos centenarios e os castiñeiros coa maior taxa de crecemento de Europa, que alcanzan máis de 30 metros de altura e 5 de diámetro.

Remataron a excursión no Pazo de Liñares (parroquia de Prado), chamado pola Condesa de Pardo Bazán “El Palacio del Recuerdo”. Percorreron as instalacións deste singular edificio guiados por persoal de turismo do Concello de Lalín.

A excursión foi organizada por unha alumna do Ciclo Superior de Guía, Información e Asistencia Turísticas. e incluíu citas dalgún dos libros de Dona Emilia que ben puideron estar inspirados nestes lugares.

Queremos felicitar a dita alumna, Iria García, polo ameno da visita e a súa profesionalidade.